سخت افزار

پاناسونیک از تلویزیون GZ2000 با کیفیت 4K و اسپیکرهای دالبی اتموس معرفی کرد

پاناسونیک در جریان رویداد CES 2019 از تلویزیون اولد 4K جدیدی با بهینه‌سازی رنگی سینمایی حرفه‌ای رونمایی کرد. تلویزیون جدید GZ2000 این شرکت از یک پنل حرفه‌ای استفاده می‌کند که رنگ‌های آن توسط رنگ‌شناس مشهور هالیوود استفن سانن‌فلد تنظیم شده است.

این تلویزیون با پنل‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی عرضه خواهد شد. تلویزیون جدید پاناسونیک از هر دو استاندارد دالبی ویژن و +HDR10 پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون جدید همچنین از HLG Photo به‌عنوان یک استاندارد دیگر در زمینه‌ی محتوای با دامنه‌ی دینامیکی پشتیبانی می‌کند؛ پیش از این در دوربین‌های بدون‌آینه‌ی پاناسونیک نیز شاهد HLG یا همان Hybrid Log Gamma بوده‌ایم. GZ2000 دارای بلندگوهای دالبی اتموس درون خود تلویزیون بوده و صدای خروجی آن توسط بخش پاناسونیک تکنیکس تنظیم شده است.

تلویزیون «سینمایی» پاناسونیک همچنین از هر دو دستیار الکسا و گوگل پشتیبانی کرده و نرم‌افزار My Home Screen 4.0 این تلویزیون امکان شخصی‌سازی رابط کاربری به دلخواه کاربر را به آسانی فراهم می‌کند. پاناسونیک هنوز قیمت یا زمان عرضه‌ای برای تلویزیون 4K OLED جدید خود تعیین نکرده اما با توجه به مشخصات آن باید انتظار قیمت چندین هزار دلاری را داشته باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا