سخت افزار

لنوو از ساعت هوشمند Smart Clock رونمایی کرد

لنوو با همکاری گوگل در نمایشگاه CES 2019 از ساعت هوشمند زنگ دار با نام Lenovo Smart Clock رونمایی کرد.

کمپانی لنوو با تکیه بر توانایی دستیار دیجیتال گوگل اسیستنت و توسعه نسخه هوشمند این ساعت‌ها می‌خواهد این گجت های نوستالژیک را دوباره احیا کند. ساعت زنگ دار هوشمند لنوو با بهره‌گیری از هوش مصنوعی گوگل، عملکرد بهتری از بسیاری از محصولات مشابه داشته و منحصرا روی ارائه تجربه‌ای کامل از تنظیم ساعت‌های زنگدار تمرکز دارد.

لنوو اسمارت کلاک دارای یک صفحه نمایش 4 اینچی IPS با رزولوشن 480×800 پیکسل است. میزان روشنایی این ساعت بر اساس نور محیط تنظیم می‌شود و نگاه کردن به نمایشگر آن در روز روشن و شرایط کم نور مانند شب آسان است و آزاردهند نمی‌باشد. در حالت تاریک میزان روشنایی صفحه نمایش تا 0.3 نیت کم می‌شود و جالب اینجاست که این روشنایی کم‌کم بیشتر شده و مانند نور خورشید محیط را روشن کرده می‌کند.

به جای آنکه این ساعت، کاربران را با نمایش اطلاعات متعدد بر روی نمایشگر بمباران کند، عملکردی واکنش‌پذیر داشته و تلاش می‌کند تعامل با کاربر را حفظ کند. به لطف وجود گوگل اسیستنت، دستگاه هشدارها را به صورت خودکار و بر اساس عادت شما تنظیم خواهد کرد. این دستگاه قادر است حتی با تمام دستگاه‌های گوگل اسیستنت مانند دوربین‌های Nest ارتباط برقرار کند و کاربر می‌تواند از این طریق به عنوان مثال نمای جلوی درب‌های خانه خود را در لحظه ببیند. یک پورت USB هم در این دستگاه تعبیه شده تا از طریق آن بتوانید گوشی هوشمند خود را بدون نیاز به شارژری دیگر، شارژ کنید.

بر خلاف گجت های مشابه، ساعت زنگ دار هوشمند لنوو به صورت مستقل از تلفن هوشمند کار می‌کند و همین موضوع، آن را به گجتی دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند. Lenovo Smart Clock قرار است از بهار 2019 با قیمت 80 دلار به دست کاربران برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا