کامپیوتر

رونمایی لنوو از کامپیوتر AIO جدید Yoga A940؛ رقیبی برای سرفیس استودیو

لنوو در جریان نمایشگاه CES 2019، از کامپیوتر All-in-One جدید خود برای رقابت با سرفیس استودیو مایکروسافت، رونمایی کرده که Yoga A940 نام دارد. 

یوگا A940 از نظر ساختاری شباهت زیادی به سرفیس استودیو دارد و می‌توانید لولای آن را در هر زاویه‌ای تنظیم کنید. با یک استایلوس و یک پیچ تنظیم در کنار صفحه‌نمایش لنوو این محصول را برای تولیدکنندگان محتوا ساخته است.

کامپیوتر یوگا A940 نمایشگری با سایز 27 اینچ بوده و با دو کیفیت QHD و 4K با فناوری Dolby Vision HDR قابل سفارش است. این دسکتاپ از پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل، 32 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه PCIe SSD یا ۲ ترابایت هارد دیسک بهره می برد. لنوو از کارت گرافیک AMD Radeon RX 560 برای این محصول جدید استفاده کرده است. . از نظر درگاه‌ها این کامپیوتر ۴ درگاه USB 3، دو درگاه USB 2، یک درگاه USB 3.1 و یک کارت‌خوان ۳در۱ دارد.

از پیچ تنظیم Precision Dial لنوو می‌توانید در هر طرف از صفحه‌نمایش استفاده کرده و با آن در برنامه‌های گرافیکی اندازه قلم، شفافیت و چیزهای مشابه را تنظیم کنید. لنوو حتی یک جایگاه شارژ بی‌سیم برای گوشی‌های هوشمند نیز در این محصول قرار داده که در کنار قلم و کیبورد واقع شده است. لنوو قیمت Yoga A940 را ۲۳۵۰ دلار برای نسخه پایه قرار داده و زمان عرضه آن نیز ابتدای بهار اعلام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا