سخت افزار

رونمایی سونی از اسپیکرهای جدید سری Extra Bass

سونی سه اسپیکر وایرلس جدید در نمایشگاه CES 2019 معرفی کرد. علاوه بر اسپیکرهای وایرلس سونی، شاهد یک اسپیکر فانوسی جدید نیز هستیم که در ترکیب با سه محصول دیگر، به خاص‌ترین شکل ممکن به پخش صوت می‌پردازد.

SRS-XB12 کوچکترین گجت این سری به شمار می رود و از یک درایور به همراه درایور منفعل دیگری بهره می برد تا بتواند خروجی صدایی با باس بیشتر تولید کند. این محصول موفق شده استاندارد IP67 را برای مقاومت در برابر آب کسب کند و با هر بار شارژ می‌تواند ۱۶ ساعت موسیقی پخش کند.

یکی دیگر از جدیدترین اسپیکرهای وایرلس سونی SRS-XB22 نام دارد که مدلی بزرگتر و توانمندتر از مدل پیشین محسوب می‌شود. در این محصول دو درایور 42 میلی‌متری و دو رادیاتور منفعل وجود دارد. این اسپیکر مخصوص مهمانی‌ها طراحی و ساخته شده است، چرا که می‌تواند با ریتم موزیک، به پخش نور بپردازد. امکان پخش افکت‌های صوتی مختلف از دیگر قابلیت‌های آن تلقی می‌شود. در سونی SRS-XB22، زمانی که حالت Extra Bass فعال شده است، اسپیکر ده ساعت با یک مرتبه شارژ کامل دوام خواهد آورد.

SRS-XB32 که بزرگترین بلندگو میان سری یاد شده به شمار می‌رود نیز دو درایور ۴۸ میلیمتری و دو درایور منفعل دارد. همچنین این بلندگو نیز در برابر آب مقاوم بوده و همانند دیگر محصولات این سری استاندارد IP67 را در اختیار دارد. همچنین قادر است نورپردازی و کیفیت صدای دیگر بلندگو‌های سری را فراهم آورد. ضمن اینکه یک باتری به عمر ۱۴ ساعت و حالت Extra Bass برایش در نظر گرفته شده است.

جدیدترین اسپیکر فانوسی این شرکت LSPX-S2 است. این گجت بیشتر شبیه به وسیله‌ای برای درکور منزل به نظر می‌رسد. در زمان روشن کردن آن، نور گرمی توسط ال ای دی درون وسیله با شدت 32 سطح روشنایی تابانده شده و می‌تواند ظاهر یک شمع سوسو زن و لرزان را تقلید کند. شیشه‌ی اسپیکر سونی LSPX-S2 بخشی از طراحی آکوستیک آن محسوب شده و صدا را در تمامی جهات پخش می‌کند.

به عنوان دیگر قابلیت‌های اسپیکر فانوسی سونی LSPX-S2 باید به پشتیبانی از اتصال بلوتوث، امکان همگام شدن با آن از طریق ان اف سی و پشتیبانی از اتصالات Wi-Fi اشاره کرد. میزان دوام باتری آن با یک مرتبه شارژ کامل هشت ساعت اعلام شده است، هر چند عمر باتری وسیله ارتباط معکوس و نزدیکی با میزان روشنایی فانوس درونش دارد. قیمت اسپیکرهای وایرلس سونی که در بالا معرفی شدند هنوز مشخص نیست، اما این اسپیکر فانوسی 700 دلار قیمت دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا