سونی از اسپیکر بی سیم جدیدی با عنوان اسپیکر گردنی بی سیم Sony SRS-NB10 رونمایی کرد. اسپیکر بی سیم گردنی به شما امکان می دهد در هنگام راه رفتن یا انجام کارهای دیگر بدون حواس پرتی، به صورت یکپارچه تماس بگیرند، به موسیقی و سایر محتوای صوتی گوش دهند. این اسپیکر علاوه بر کیفیت صدای بالا و وضوح صوتی خوب، طراحی متفاوتی دارد که می‌تواند در کل روز توسط کاربر و روی شانه‌های وی مورد استفاده قرار بگیرد.

این دستگاه دارای یک بلندگوی تمام برد، تقویت باس از طریق رادیاتور غیرفعال و سازگار با بلوتوث 5.1 (شعاع 30 متری سرویس) است. سیستم صوتی اسپیکر گردنی بی سیم سونی از کدک های SBC و AAC پشتیبانی می کند و این ابزار با دامنه انتقال فرکانس بین 20 هرتز تا 20 هزار هرتز عرضه می شود. Sony SRS-NB10 وضوح بسیار خوبی در تماس ها و طراحی راحت ارائه می دهد. کاربران می توانند به راحتی از طریق بلوتوث دستگاه خود را به تلویزیون، تلفن هوشمند یا منبع ورودی صدا متصل کنند تا هنگام انجام کارهای دیگر، از محتوای صوتی واضح لذت ببرند.

Sony SRS-NB10 از فناوری Voice Pickup با استفاده از یک آرایه تشکیل پرتو با دو میکروفون همراه با پردازش سیگنال پیشرفته استفاده می کند. شما می توانید به طور همزمان به دو دستگاه متصل شوید زیرا بلندگوی گردن بی سیم سونی از اتصال چند نقطه ای پشتیبانی می کند. سونی می گوید جدیدترین اسپیکر بی سیم به دلیل طولانی شدن عمر باتری، تا 20 ساعت سرگرمی را تضمین می کند.

این دستگاه همچنین از شارژ سریع USB-C پشتیبانی می کند، شارژ کامل در مدت زمان کوتاهی حاصل می شود. گردنی آن سبک است و وزن تقریبی 113 گرم داشته، و پوشیدن آن بسیار راحت است. از طرفی در تولید این اسپیکر تنها ده درصد از پلاستیک استفاده شده و در واقع محصولی دوستدار محیط زیست محسوب می‌شود. اسپیکر SRS-NB10 با قیمت 149.99 دلار از شهریور ماه در ترکیب رنگ خاکستری و سفید به بازار عرضه می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *