گوناگون

کتری هوشمند Duo Carafe، آب را فوری به جوش می آورد

نمایشگاه CES امسال، شامل محصولات و ایده جالبی نسبت به سال قبلی بوده که از میان این گجت ها، شرکتی موسوم به Heatworks از کتری هوشمندی تحت عنوان Duo Carafe رونمایی کرده که به محض ریختن آب درون آن، همان لحظه به جوش می آید.

Duo Carafe با باتری کار می کند و قادر به جوش آوردن چهار لیوان آب به صورت فوری است. Heatworks می گوید این کتری تا 99 درصد در مصرف انرژی بهینه است و سیستمی برای فیلتر آب دارد که باعث می شود آب مزه بهتری داشته باشد.

به گفته سازنده، پیش از هر چیز، خود آب یک رسانای برق است. Duo Carafe کنترل های برق با را الکترودهای گرافیت ترکیب می کند تا مولکول های آب برانگیخته شده و سریع تر حرکت کنند. هرچه سریع تر حرکت کنند، انرژی جنبشی بیشتری به دست می آورند. وقتی مولکول ها شروع به جهیدن روی یکدیگر کردند، آن انرژی جنبشی به حرارت تبدیل می شود. بنابراین آب با انتقال مستقیم انرژی، به صورت آنی جوش می آید.

همچنین کاربران قادر هستند تا دمای کتری را تنظیم کنند، برای مثال می توانند دمای مناسب برای قهوه بین 90 تا 96 درجه سلسیوس و دمای مناسب برای چای سبز حدوداً 80 درجه سلسیوس است.همچنین به لطف نیرو گرفتن از باتری، دستگاه کاملاً پرتابل بوده و نیازی به اتصال مستقیم به پریز برق ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا