اوپو که در سال های اخیر جایگاه خوبی در بازارهای کلیدی آسیایی (به خصوص هند) پیدا کرده، امروز از تلفن هوشمند اوپو R15 پرو رونمایی کرده است.

گوشی R15 پرو به دوربین دوگانه اصلی با چینش سنسورهای 16 مگاپیکسلی و 20 مگاپیکسلی مجهز و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز شده و از فناوری شناسایی محیط به کمک هوش مصنوعی بهره می برد. این تکنولوژی امکان شناخت 120 منظره و محیط مختلف را به محصول اوپو می دهد که پس از شناسایی شدن، تنظیمات اختصاصی هرکدام در رابط کاربری دوربین اعمال خواهد شد.

گوشی R15 پرو از نمایشگری 6.28 امولد با رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل بهره می برد. توان پردازشی این دستگاه از طریق پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 660 کوالکام به همراه 6 گیگابایت رم تامین می شود و فضای ذخیره سازی آن 128 گیگابایت حافظه داخلی با امکان ارتقا از طریق کارت حافظه ارائه شده است.

تلفن هوشمند اوپو R15 پرو با برخورداری از درگاه USB-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون، سنت و مدرنته را در کنار هم قرار داده و برای باز کردن قفل گوشی نیز یک سنسور اثر انگشت در پنل پشتی دارد.

گفتنی است که اوپو R15 پرو به باتری 3430 میلی آمپر ساعتی نیز مجهز شده که از فناوری شارژ سریع VOOC برخوردار است. همچنین از سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 برخوردار است. اوپو R15 پرو فعلاً در دو رنگ قرمز یاقوتی و بنفش کهکشانی عرضه شده و به قیمت 368 دلار قابل خریداری خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *