انتظارها به پایان رسید و سامسونگ زمان برگزاری مراسم Unpacked آینده خود را اعلام کرد. این مراسم در تاریخ 1 اسفند برگزار می شود. سامسونگ قصد دارد مراسم معرفی گلکسی S10 را در سان فرانسیسکو، ایالات متحده آمریکا برگزار کند.

این دهمین سالگرد عرضه گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس سامسونگ محسوب می‌شود و انتظار داریم با محصولاتی با طراحی انقلابی مواجه شویم. همان‌طور که اپل سال گذشته در دهمین سالگرد معرفی اولین آیفون، گوشی جدید خود آیفون 10 را معرفی کرد انتظار داریم سامسونگ هم برنامه‌های ویژه‌ای برای دهمین گلکسی اس خود داشته باشد. این مراسم را می‌توانید به صورت زنده از وب‌سایت سامسونگ هم تماشا کنید.

تا به امروز شایعات و گزارش های زیادی از گوشی های سری گلکسی اس 10 در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. سامسونگ قصد دارد 4 نمونه از این اسمارت فون را در معرض دید عموم قرار دهد.

دعوتنامه به وضوح به لبه‌های خمیده دو گوشی کنار یکدیگر و عدد ۱۰ اشاره می‌کند و چیز بیشتری هم از آن مشخص نیست. البته سامسونگ معمولاً عادت ندارد در دعوتنامه‌های خود چیز زیادی را فاش کند.

با این‌حال طبق شایعات و تصاویر درز شده انتظار داریم سامسونگ حداقل سه گوشی در این مراسم معرفی کند: گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 لایت و گلکسی اس 10 پلاس. هر سه گوشی از حفره درون صفحه‌نمایش برای قرار دادن دوربین یا دوربین‌های سلفی استفاده خواهند کرد و حاشیه‌ها نیز حتی باریک‌تر می‌شود. حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش و تراشه جدید اکسینوس ۷ نانومتری نیز از مشخصات دیگر این گوشی‌ها خواهد بود.

علاوه بر این محصولات، شاهد رونمایی از نسخه 5G گلکسی S10 نیز خواهیم بود. گفته می شود این دستگاه دارای دوربین اصلی چهارگانه و دوربین سلفی دوگانه است. نسخه 5G گلکسی اس 10 به نمایشگر 6.7 اینچی مجهز می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *