نرم افزار و اینترنت

رونمایی IMDb از سرویس رایگان استریم ویدیویی Freedive

IMDb از سرویس استریم ویدیویی موسوم به Freedive معرفی کرد. سرویس Freedive در ازای نمایش تبلیغات، مشاهده آسان برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی را امکان‌پذیر می‌کند.

در حال حاضر تعداد محتواهای این سرویس محدود است. به عنوان برنامه‌های تلویزیونی کنونی آن باید به Fringe ،Heroes ،The Bachelor و Without a Trace اشاره کرد. چند فیلم هالیوودی نیز اکنون در سرویس پخش ویدیوی رایگان Freedive برای تماشا وجود دارند که به عنوان نمونه‌ای از آن‌ها باید به Awakenings ،Foxcatcher ،Memento ،Monster و Run Lola Run اشاره کرد.

IMDb به طور دقیق تعداد برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی در دسترس را اعلام نکرده است، اما با توجه به تازه کار بودن سرویس نمی‌توان انتظار محتواهای زیادی از آن داشت. این سرویس ابتدا برای کشور آمریکا عرضه شده و انتظار می رود در آینده نزدیک امکان استفاده از آن برای کاربران دیگر کشورها نیز فراهم شود.

گفتنی است که برای بهره مندی از این سرویس می توانید از دستگاه های آمازون Fire TV و یا روی دسکتاپ و از طریق اینترنت به تماشای ویدیو بپردازید. قرار است امکان استفاده از سرویس یاد شده به زودی روی گوشی های هوشمند نیز از طریق توسعه یک اپلیکیشن موبایل فراهم شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا