تلگرام در آخرین آپدیت پیام‌رسان خود (نسخه ۵.۲) قابلیت بازگردانی پیام‌های حذف شده و همچنین کنترل بهتر روی اجازه‌ها را در گروه‌ها اضافه کرده است.

حتماً برای شما هم پیش آمده که گفتگویی را در تلگرام به اشتباه حذف کرده باشید؛ خوشبختانه نسخه ۵.۲ به شما امکان می‌دهد تا ۵ ثانیه پس از حذف پیام‌ها آن‌ها را بازگردانی کنید. کافیست پس از حذف گفتگو دکمه UNDO را که در نوار پایین ظاهر می‌شود لمس کنید. پس از این مهلت ۵ ثانیه‌ای اما امکان بازگردانی پیام‌های حذف شده وجود ندارد. همچنین لازم به ذکر است این قابلیت برای بازگردانی گفتگوهای حذف شده (کل پیام‌ها) و یا تاریخچه پیام‌ها کاربرد دارد.

از جمله دیگر ویژگی های اضافه شده به تلگرام می توان به افزایش دسترسی مدیران گروه ها برای محدود سازی اعضای کانال جهت ارسال پیام هایی با محتوای خاص، محدود کردن برخی از کاربران برای ارسال پیام، افزایش ظرفیت گروه ها به 200000 نفر و تغییر در بخش تنظیمات و پنل مدیریت گروه ها اشاره کرد.

دیگر ویژگی قابل ذکر نیز اضافه شدن پیش نمایش thumbnail برای تصاویر است که باعث می شود پیش از باز کردن آنها بتوانید تصمیم بگیرید آیا واقعا نیازی به دانلود کردن عکس دارید یا خیر. کاربران دسکتاپ هم از این پس قادر خواهند بود پکیج استیکرهای خود را از لحاظ ظاهری بین حالت های استیکرهای اختصاصی مک، اندروید یا نمونه های ساخته شده توسط خود تلگرام انتخاب کنند.

به گفته تلگرام طی هفته های آینده بروزرسانی گسترده تری برای این اپلیکیشن منتشر خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *