نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت دو ویژگی در اپلیکیشن موبایل آفیس را حذف می کند

ماه گذشته، متوجه شدیم که مایکروسافت در حال اصلاح اپلیکیشن آفیس خود است تا همه پیشنهادات مرتبط خود را در یک مکان واحد جمع کند و همچنین طراحی را بهبود بخشد. در حالی که مایکروسافت قبلاً فقط در مورد تمام عملکردهای جدیدی که به عنوان بخشی از این طراحی مجدد اضافه می کند، صحبت کرده بود، شاید انتظار می رود که برخی از ویژگی ها نیز در بلوک برش قرار گیرند.

برای این منظور، شرکت ردموندی ها اکنون دو قابلیت را به تفصیل ارائه کرده که تا پایان سال جاری در برنامه‌های موبایل آفیس حذف خواهند شد. اولین مورد Transfer Files است که به شما امکان می دهد فایل ها را بین اپلیکیشن آفیس و رایانه خود انتقال دهید. این فرآیند شامل باز کردن یک URL و اسکن یک کد QR به منظور جفت کردن دو دستگاه و انتقال محتوا است.

مایکروسافت فکر می‌کند که می‌توان آن را به راحتی با وان درایو جایگزین کرد، که به طور “یکپارچه” با آفیس ادغام شده تا بتوانید بدون توجه به دستگاه به محتوای اشتراک‌گذاری شده دسترسی داشته باشید. به این ترتیب، Transfer Files در 31 دسامبر 2022 بازنشسته می‌شود، اما فایل‌های قبلی شما بی‌تأثیر باقی می‌مانند.

ویژگی دیگری که در اپلیکیشن موبایل آفیس از بین می‌رود Share Nearby است. همانطور که از نام آن پیداست، این امکان اشتراک گذاری محتوا را بین دستگاه های اندرویدی در مجاورت نزدیک می داد. با این حال، مایکروسافت معتقد است که این قابلیت پاسخگوی تمام نیازهای فعلی تبلیغات مشتریانش نیست. بنابراین، در 31 دسامبر 2022 تبر دریافت می‌کند. فایل‌های قبلی بی‌تأثیر خواهند ماند.

مایکروسافت تاکید کرده است که این اقدامات برای تکامل برنامه مایکروسافت 365 در تلفن همراه انجام می شود تا بهترین ارزش را به مشتریان ارائه دهد، که توسط راه حل هایی سازگار، قابل اعتماد و بهره وری ارائه می شود. این حذف‌ها بخشی از فرآیند ساده‌سازی برنامه‌های مایکروسافت 365 است و دیدن اعلامیه‌های مشابه در آینده با ادامه توسعه تعجب‌آور نخواهد بود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا