اپل اولین بروزرسانی نرم افزاری خود برای سال 2019 را عرضه کرد. این شرکت با عرضه سیستم عامل iOS 12.1.3 سعی در رفع برخی باگ های گذشته را دارد.

احتمالا به خاطر دارید که پس از انتشار آپدیت iOS 12.1.2، باگ بزرگی در سیستم عامل فعالسازی eSIM در آیفون‌های XS، XS Max و XR را با مشکل مواجه می‌کرد. همچنین بعضی کاربران هم در اینترنت LTE به مشکل برمی‌خوردند و اکثر مواقع نمی‌توانستند از آن استفاده کنند.

اپل با انتشار به‌روزرسانی iOS 12.1.3 تعدادی از مشکلات و باگ‌های آزاردهنده نسخه‌های قبلی را برطرف کرده که به شرح زیر هستند:

  • رفع ایراد نمایش تصاویر در اپلیکیشن Messages
  • رفع مشکل ایجاد شده روی تصاویر هنگام ارسال از طریق پنجره Share
  • رفع ایراد به وجود آمده هنگام پخش موزیک روی آیپد پرو 2018
  • برطرف شدن مشکل قطع و وصل شدن CarPlay روی آیفون XR، آیفون XS و آیفون ایکس اس مکس

همان طور که اشاره شده، در این نسخه تنها ایرادات سیستم عامل برطرف شده و هیچ ویژگی جدیدی به آن اضافه نشده است. هم اکنون می‌‌توانید با مراجعه به مسیر Settings> General> Software Update، دستگاه خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

اما در کنار iOS، اپل نسخه نهایی watchOS 5.1.3 را هم پس از گذراندن دوران تست خود که تقریبا دو هفته به طول انجامید، برای عموم کاربران منتشر کرده است.  این آپدیت پایداری اپل واچ را افزایش می دهد. گفتنی است که همزمان با آی او اس، به‌روزرسانی‌های macOS 10.14.3 و tvOS 12.1.2 هم برای مک بوک و اپل تی وی منتشر شده‌اند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *