سامسونگ  که در آذرماه گوشی گلکسی A8s را با حفره صفحه‌نمایش در چین معرفی کرده بود حالا این گوشی را با نام گلکسی A9 Pro به بازارهای جهانی خواهد آورد.

سامسونگ گوشی گلکسی A8s را برای اولین بار در اواخر سال 2018 معرفی و عرضه کرد. این نخستین گوشی سامسونگ بود که از نمایشگرهای Infinity-O و ناچ‌های سوراخ شکلِ موسوم به Punch-Hole بهره می‌برد. ویژگی‌هایی که این روزها عنوان می‌شود در گوشی‌های گلکسی اس 10 نیز آن‌ها را خواهیم دید.

اگرچه سامسونگ در زمان معرفی گوشی گلکسی A8s اعلام کرد که این اسمارت فون را با هدف عرضه در کشور چین طراحی کرده است اما به نظر می‌رسد این کمپانی متوجه شده است که کاربران دیگر نقاط دنیا نیز به خرید آن علاقه‌مند هستند. چرا که این کمپانی امروز این اسمارت فون خود را با نامی جدید در کشور کره جنوبی عرضه و اعلام کرد در طی هفته‌های آینده شاهد حضور آن در بازار دیگر کشورها نیز خواهیم بود.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سامسونگ، گوشی A8s قرار است در کشور کره جنوبی با عنوان گلکسی A9 Pro روانه بازار شود و این اسمارت فون در زمان عرضه دارای برچسب قیمت در حدود 540 دلار خواهد بود. این گوشی از صفحه‌نمایشی ۶.۴ اینچی با وضوح 1080p بهره می‌برد که نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و یک حفره برای دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی دارد. گلکسی A9 Pro همچنین به تراشه اسنپ‌دراگون ۷۱۰ در کنار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

در پشت گوشی یک دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 در کنار یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق قرار گرفته‌اند. حسگر اثر انگشت نیز در پشت دستگاه قرار دارد و بلندگوی مکالمات هم حالا باریک‌تر شده و در حاشیه بالایی قرار گرفته است. Galaxy A9 Pro همچنین در سه رنگ آبی، سبز و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *