موتورولا وان زوم یک گوشی هوشمند میان رده با دروبین چهار اصلی یک پرچمدار است. جدای از لنز 48 مگاپیکسلی OIS اصلی، سنسور 16 مگاپیکسلی اولتراواید و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق، وان یک دارای یک لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپیتکال 3 برابری است. در همین راستا، کارشناسان DxOMark به سراغ بررسی دوربین اصلی موتورولا وان زوم رفتتند. با بررسی های انجام شده، به نظر می رسد که دوربین های این گوشی نمی تواند با بیش از نیمی از گوشی های هوشمند موجود در بانک DxO رقابت کنند.

کارشناسان DxO با بررسی ها انجام شده، امتیاز کلی 87 را به این گوشی دادند که عمده ترین امتیاز هم در سنسور اصلی آن بوده است. نوردهی خوب، بوکه های خوب همراه با فلش و فوکوس خودکار دقیق از جمله ویژگی های خوب این دوربین می باشد. در مقابل دوربین های تله فوتو عملکرد ضعیفی در هنگام فوکوس خودکار را نشان می دهد.

علاوه بر این همه سنسورهای دوربین اصلی، از رنج داینامیکی محدودی رنج می برند و آثار Ringing artifacts در تصاویر قابل مشاهده بوده و فوکوس خودکار گاهی اوقات کند است. در بخش فیلم برداری نیز عملکرد تثبیت خوبی داشته و در تمام شرایط روشنایی فوکوس خودکار کامل قفل شده و حتی در طول شب نیز نویز کمی در فیلم برداری مشاهده می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *