طبق گزارشات منتشر شده به تازگی یک باگ در اپلیکیشن فیس تام اپل کشف شده که به واسطه آن افرادی که با شما تماس می‌گیرد، بدون آن که فرد به تماس وی پاسخ دهد، می‌تواند به صدای کاربر و محیط اطرافتان دسترسی داشته باشد.

این باگ، به کاربر اجازه می‌دهد که قبل از اینکه طرف مقابل به تماس پاسخ بدهد، صدای او را بشنود. برای انجام این کار، بعد از برقراری تماس ویدیویی فیس تایم با یکی از افراد موجود در فهرست مخاطبین، از پایین به بالا سوایپ کنید و گزینه‌ی Add Person را انتخاب کنید. سپس، شماره خود را در این بخش وارد کنید و با این کار، یک فیس تایم گروهی با حضور شما و طرف مقابل ایجاد می‌شود؛ حتی اگر طرف موردنظر این موضوع را قبول نکرده باشد.

احتمال می رود که حل این مشکل کمی طول بکشد و توصیه می‌شود که تا اطلاع ثانوی فیس تایم را در گجت‌های iOS و کامپیوترهای مک کاملا غیرفعال کنید. ما در این در ادامه به شما نحوه غیرفعال سازی آن را آموزش خواهیم داد.

برای غیرفعال سازی بر روی مک کافیست که نرم افزاز FaceTime را از منوی اپلیکیشن باز کنید. به قسمت Preferences رفته و سپس تیک Enable this account را بردارید یا منو رفته و بر روی Turn FaceTime off کلیک کنید. برای غیرفعال سازی بر روی آیفون و آیپد کافیست که به تنظیمات آیفون خود رفته، اپ فیس تام را پیدا کرده و سپس بر روی FaceTime off تغییر وضعیت دهید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *