امروز شرکت نینتندو در اکانت توییترش از یک بازی جدید سری ماریو برای گوشی های هوشمند خبر داد. این شرکت از نسل جدید بازی خاطره انگیز Dr. Mario World سری ماریو برای اندروید و iOS رونمایی کرد. احتمال می رود که این بازی اواسط ماه تابستان برای این دو سیستم عامل منتشر گردد.

هنوز جزییاتی از گیم‌پلی به دست نرسیده اما اگر سازنده همان روند قسمت‌های قبلی را پیش بگیرد، باز با ترکیبی از تتریس و بازی‌های «جورکردنی» (Match 3) طرف خواهیم بود. به این صورت که هر مرحله بلوک‌هایی از بالا به پایین سقوط می‌کنند و اگر چند بلوک مشابه در یک راستا قرار بگیرند، ناپدید شده و بازیکن امتیاز می‌گیرد. البته همه این‌ حرف‌ها تنها حدس و گمان هستند اما به‌خاطر محبوبیت بالای سبک جورکردنی روی گوشی و گیم‌پلی منحصر به فرد سری دکتر ماریو، بعید نیست Dr. Mario World به ریشه‌هایش پایبند باقی بماند.

بازی دنیای دکتر ماریو یک عنوان رایگان بوده که البته پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای اختیاری برای کاربران بازی در نظر گرفته است. بازی از زبان‌های گوناگونی از جمله انگلیسی و ژاپنی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین اوایل صبح امروز بود که مطلع شدیم بازی ماریو کارت که قرار بود ماه آینده برای iOS منتشر شود تا تابستان امسال تاخیر خورده است. بازی ماریو کارت هم مانند دکتر ماریو یک بازی کاملا رایگان است. با وجود تاخیر در عرضه این بازی، طرفداران نینتندو اطمینان دارند که سالی فوق‌العاده در انتظار آن‌ها است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *