کنسول و بازی

تعداد کاربران فعال بازی Call of Duty: Warzone طی 24 ساعت به 6 میلیون رسید

اکتیویژن بالاخره بازی رایگان و بتل رویال Call Of Duty: Warzone را منتشر کرد. این بازی که به دنبال فاش شدن اطلاعات و اخبار مربوط به آن در نهایت دیروز به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است، به طور گسترده‌ای مورد استقبال کاربران قرار گرفته و این موضوع موجب ثبت رکورد جدیدی برای این بازی شده است است.

اکتیویژن تنها 24 ساعت پس از عرضه‌ این بازی، اعلام کرده است که تعداد بازیکنان آن اکنون به 6 میلیون نفر رسیده است.  این که این بازی مستقل به صورت یک بخش از بازی Modern Warfare نیز عرضه می‌شود، بدون شک در این امر تأثیر زیادی داشته است. در صورت افزایش تعداد بازیکنان، این عنوان ممکن است بتواند رکورد بازی‌هایی مثل Apex Legends را بشکند. بازی Apex Legends که به نوعی رقیب Fortnite محسوب می‌شود، موفق شده بود پس از 3 روز، 10 میلیون بازیکن جمع کند.

به گفته‌ی سازندگان، این بازی تمام المان‌های موفق عناوین دیگر ژانر را با طعم و بوی همیشگی Call of Duty ادغام کرده است. Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty: Warzone هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی قابل دریافت است. شما می‌توانید بدون نیاز به خرید بازی Modern Warfare، حالت بتل رویال آن را به صورت رایگان تجربه کنید.

منبع
gamingbolt
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا