تلگرام به تازگی بروزرسانی 5.3 اپلیکیشن خود را برای کاربران اندروید و آی او اس منتشر کرده که قابلیت شخصی سازی پس زمینه چت را به ارمغان می آورد.

کاربران هم اکنون می توانند طیف گسترده ای از تصاویر پس زمینه ایجاده شده، یکی از انتخاب کنند. شما برای انتخاب پس زمینه یک موتور جستجو داخلی هوشمند دارید و می توانید درباره هر آن چه که دوست داشتید جستجو کنید تا تصاویر مناسب برای پس زمینه چت را به شما نشان دهد. همچنین قادر خواهید بود تا تصاویر پس زمینه را از دستگاهای خود آپلود نمایید.

علاوه بر این شما بر اساس طیف رنگی انتخاب می کنید که چه تصاویر زمینه دیگری را به جز تصاویر پس زمینه پیش فرض به شما نشان دهد. از سوی دیگر روند تنظیم تصاویر پس زمینه نیز بهبود یافته و امکان انتخاب در دو حالت متحرک یا بلور فراهم شده است.

تصویر متحرک تلگرام، طوری طراحی شده که براساس حرکات دست کاربر حرکت می کند. تصویر در حالت بلور نیز خوانایی چت را با برخی از تصاویر بهبود می بخشد. هنگامی که تصویر خود را انتخاب کردید، کافیست با یک کلیک تصویر، آن را در همه دستگاه های خود فعال کنید. در نهایت، کاربران قادر خواهند تا تصویر مورد علاقه شان را با دیگران دوستان به اشتراک بگذارند.

به روزرسانی جدید هم اکنون برای نسخه اندرویدی در دسترس قرار گرفته است. برای نسخه iOS به دلیل برخی مسائل و مشکلات ناشی از فروشگاه اپل استور، تا اطلاع ثانوی منتشر نشده و باید منتظر بمانید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *