کمتر از دو هفته مانده به برگزاری نمایشگاه MWC 2019، موتورولا از خانواده گوشی‌های Moto G7 رونمایی کرده است. این گوشی‌ها ابتدا در مکزیک و برزیل و سپس در اروپا عرضه خواهند شد. این گوشی‌ها شامل موتو جی 7، جی 7 پلاس، جی 7 پاور و جی 7 پلی می‌شوند.

موتو جی 7 پلاس

موتو جی 7 پلاس قوی مدل از این خانواده محسوب می شود. این گوشی دارای دوربین دوگانه اصلی با چینش سنسور های 16 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی است. سنسور اصلی دارای پیکسل های بزرگ 1.22 میکرون، روزنه f/1.7 و همچنین به لرزش‌گیر اپتیکال برای تصاویر و الکترونیکی برای ویدئوها است. جی 7 پلاس همچنین از دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی پرتره استفاده می‌کند.

قابلیت‌های هوش مصنوعی مثل تشخیص لبخند نیز در این دوربین وجود دارند و فیلم‌برداری نیز در وضوح 4K یا 1080p به ترتیب با نرخ حداکثر ۳۰ و ۱۲۰ فریم بر ثانیه انجام می‌شود. دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی در پشت هم صرفاً یک سنسور تشخیص عمق است.

علاوه بر این، موتو جی 7 پلاس نمایشگر 6.2 اینچی LCD با رزولوشن 2270 در 1080 پیکسل و بریدگی قطره ای داشته و سطح نمایشگر با محافظ گوریلا گلس پوشیده شده است.  موتو جی 7 همچنین به بلوتوث ۵ با پشتیبانی از aptX نیز مجهز شده است. اسپیکرهای استریو با صدای دالبی و جک هدفون نیز نوید تجربه چندرسانه‌ای خوبی را در جی 7 پلاس می‌دهند.

از سوی دیگر این گوشی به تراشه اسنپدراگون 636 (چهارهسته Kryo 260 + چهار هسته Cortex-A53)، سه گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی (درکنار درگاه microSD) مجهز گشته و با سیستم عامل اندروید 9.0 پای عرضه می شود. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع  TurboPower با توان ۲۷ وات،  QC 4.0 کوالکم و USB PD3.0 اشاره کرد. موتو جی 7 پلاس از اوایل اسفند در اروپا با قیمت ۳۰۰ یورو عرضه خواهد شد.

موتو جی 7

محصول بعدی موتو جی 7 نام دارد و شباهت زیادی نسخه پلاس را در خود جای داده و از همان صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی 1080 و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. دوربین اصلی دوگانه از سنسورهای 12 مگاپیکسلی (پیکسل 1.25 میکرون، دیافراگم f/1.8) و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی برخوردار بوده و امکان فیلم برداری با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم در ثانیه یا 1080p با نرخ 30 فریم در ثانیه فراهم شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز 8 مگاپیکسل با پیکسل های 1.2 میکرون می باشد.

موتو جی 7 به تراشه اسنپدراگون 632، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی (درکنار درگاه microSD) مجهز شده است. موتو جی 7 از فناوری شارژ سریع قدیمی‌تر ۱۵ واتی TurboPower استفاده می کند. این گوشی هم درست مانند نسخه پلاس از استاندارد دفع آب نانو P2i بهره می‌برد. موتو جی 7 قرار است با قیمت ۲۵۰ یورو یا ۳۰۰ دلار از فروردین‌ماه به بازار اروپا و آمریکا عرضه شود.

موتو جی 7 پاور

این محصول بیشتر به ظرفیت باتری اکتفا کرده و از باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی بهره برده و قادر است تا 2.5 روز شارژ نگه دارد. استاندارد شارژ ۱۵ واتی TurboPower هم در کنار QC4.0 یا USB PD3.0 برای شارژ سریع باتری در نظر گرفته شده است.

نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن 1520 در 720 پیکسل، تراشه اسنپدراگون 632 کوالکام، 4 گیگابایت رم، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی (دیافراگم f/2.0 و پیکسل‌های 1.25 میکرونی) با قابلیت فیلمبرداری 4K و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در بریدگی قطره ای سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می دهد. موتو جی 7 پاور قرار است با قیمت ۲۱۰ یورو در اروپا و ۲۵۰ دلار در آمریکا از ماه آینده وارد بازار شود.

موتو جی 7 پلی

جی 7 پلی که ضعیف‌ترین و ارزان‌ترین گوشی این خانواده محسوب می شود با قیمت ۱۵۰ یورو عرضه خواهد شد. این گوشی صفحه‌نمایشی ۵.۷ اینچی و 720p دارد و از همان تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۲ بهره می‌برد. با این‌حال حافظه رم گوشی ۲ گیگابایت و حافظه داخلی هم ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی هم تنها با توان ۵ واتی شارژ می‌شود.

موتو جی 7 پلی در پشت میزبان یک دوربین ۱۳ مگاویکسلی با دیافراگم f/2.0 و پیکسل‌های ۱.۱۲ میکرونی و در جلو میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با فلش اختصاصی است. نکته مثبت در این‌جا توانایی فیلم‌برداری 4K برای یک گوشی اقتصادی است. موتو جی 7 پلی با قیمت ۱۵۰ یورو یا ۲۰۰ دلار به زودی راهی بازار خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *