مدیرعامل شیائومی پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی گوشی هوشمند می ۹ شیائومی، رندرهای جدید و با کیفیتی از آن را منتشر کرده است.

تصاویر منتشر شده، نشان می دهد که این گوشی دارای دوربین اصلی سه گانه است. پیش‌تر نیز گفته شده بود که شیائومی می ۹ را با دوربین سه‌ گانه عرضه می‌کند. از آنجایی که دوربین سه‌گانه برای غول فناوری چینی اهمیت داشته است، از بین رندرهای فاش‌شده در چندین تصویر دوربین سه‌گانه قابل رویت است و در تصاویر نیز به این ویژگی مورد توجه بوده است. همچنین یکی از تصاویر قسمت پایین دستگاه را نشان می‌دهد.

تصاویر منتشر شده از سوی آقای Lei Jun مدیر اجرایی شرکت شیائومی نشان می‌دهد که بدنه گوشی Mi 9 دارای یک طرح گرادیانی زیبا است که بسته به جهت نور تابیده شده به آن، می‌تواند رنگ‌های بنفش، آبی و یا سبز را به نمایش درآورد. براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، گوشی Mi 9 شیائومی دارای یک نمایشگر 6.4 اینچیSuper AMOLED با وضوح 1080 در 2280 پیکسلی است و از تراشه هشت هسته‌ای و قدرتمند اسنپدراگون 855 بهره می‌برد.

دوربین سه گانه این اسمارت فون نیز قرار است از یک سنسور 48 مگاپیکسلی به عنوان حسگر اصلی استفاده کند. همچنین یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور TOF که وظیفه اندازه‌گیری و ثبت عمق اجسام را برعهده دارد تکمیل کننده این دوربین قدرتمند خواهند بود. شیائومی همچنین برای دوربین سلفی این گوشی نیز یک سنسور 24 مگاپیکسلی قدرتمند را در نظر گرفته است.

شیائومی چندی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد در حاشیه نمایشگاه MWC 2019 و در تاریخ 20 فوریه (یکم اسفند) از گوشی Mi 9 خود رونمایی کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *