در هفته گذشته، گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد سامسونگ در حال توسعه و تولید ۹ گوشی از سری A است. تا به امروز تنها ۴ مورد از این گوشی‌ها شناخته شده‌اند. حالا یک منبع موثق‌تر فاش کرده که مدل پنجم گلکسی A60 یا همان گلکسی A8s لایت خواهد بود.

به نظر می‌رسد از نظر مشخصات فنی، ظاهری و قیمت تقریبی در میان Galaxy A50 و A70 قرار گیرد. البته هنوز هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و داخلی این مدل منتشر نشده اما پیش بینی می‌شود که پردازنده داخلی آن اگزینوس 9610 باشد. پردازنده مذکور از نظر کیفیت عملکرد در حد و اندازه پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 است و انتظار می‌رود که Galaxy A60 را قادر سازد تا با Galaxy A9 (2018) و Nokia 7 Plus رقابت کند.

گوشی Galaxy A60 در تشریح نمای ظاهری مانند نسخه لایت از Galaxy A8s توصیف شده است. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته است از پنل نمایش Infinity-O خود در میان رده‌های ارزان قیمت هم استفاده کند. در یادداشتی مشابه، افشاگر معروف تلفن‌های هوشمند یعنی Ice Universe اعلام کرد که گوشی‌های جدید سری A سامسونگ توسط تیم طراح چینی شرکت کره‌ای توسعه داده می‌شود. به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که طراحی پنل پشتی گلکسی A60 بی شباهت به گلکسی A7 نسخه‌ی ۲۰۱۸ نباشد.

در حال حاضر مشخص نیست که غول کره‌ای قصد دارد گوشی‌های جدید خود را چگونه قیمت گذاری کند. البته منابعی که این اخبار را فاش ساخته‌اند اعلام کردند که احتمالا بتوانیم اردیبهشت ماه منتظر رونمایی از سامسونگ گلکسی A60 باشیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *