براساس آخرین آمار منتشر شده، سیستم عامل Wear OS گوگل تنها 12 درصد از سهم بازار ساعت های هوشمند را از آن خود کرده است.

این رقم در مقایسه با سیستم عامل موبایلی گوگل که سهم بسیار بالایی در صنعت گوشی های هوشمند دارد، بسیار سهم کمتری در بازارهای ساعت های هوشمند را تصاحب کرده و مابقی شرکت هایی نظیر اپل، سامسونگ و فیب بیت سهم بیشتری از صنعت ساعت های هوشمند دارند.

سایت NPD در مورد این آمار اعلام کرد:

در حالی که اپل در بازار ساعت های هوشمند حکمرانی می کند، سه برند مطرح بازار شامل اپل، سامسونگ و Fitbit سهمی برابر با 88 درصد از صنعت ساعت های هوشمند دارند. برندهای سازنده ساعت های کلاسیک که به تازگی وارد دنیای اسمارت واچ ها شده اند، در حال افزایش سهم خود در این بازار هستند. در این میان می توان به شرکت فسیل اشاره کرد. یکی دیگر از برندهایی که موفق به افزایش سهم خود در بازار شده، گارمین است.

گفته می شود گوگل قصد دارد با عرضه محصولات پوشیدنی با برند خود، سهمش را در بازار افزایش دهد. در صورتی که شایعات صحت داشته باشند، در سال جاری میلادی با پیکسل واچ ملاقات می کنیم. بسیاری از گزارش ها به معرفی این محصول در سال گذشته میلادی اشاره کرده بودند که گوگل تصمیم گرفت از آن رونمایی نکند. در حالی که شاید پیکسل واچ به فروش بالایی در بازار دست پیدا نکند، سهم سیستم عامل پوشیدنی گوگل را در بازار افزایش خواهد داد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *