موبایل و تبلت

اطلاعاتی تازه در مورد مشخصات و قابلیت های شیائومی Mi 9 فاش شد

درحالیکه تنها دو روز دیگر تا رونمایی از گوشی شیائومی می 9 بیشتر نمانده، اطلاعاتی جدید از قابلیت ها و مشخصات فنی این گوشی به بیرون درز کرده است.

شیائومی در چندین پست پشت‌سر‌هم، ویژگی‌هایی نظیر تنوع رنگ‌بندی،‌ مشخصات دوربین‌ها، اسکنر اثر انگشت، نمایشگر، شارژ بی‌سیم و… را با کاربران به‌ اشتراک گذاشت. طبق اطلاعات منتشر شده محصول جدید شیائومی از دوربین اصلی سه گانه با سنسور های 48 مگاپیکسلی ۱/۲ اینچ با سایز پیکسل ۰.۸ میکرومتر، سنسور دوم 16 مگاپیکسلی فوق‌عریض با زاویه‌ی دید ۱۱۷ درجه و گشودگی دیافراگم f/2.2 و سنسور تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با سایز پیکسل یک میکرومتر و گشودگی دیافراگم f/2.2 بهره می برد. دوربین تله‌فوتو‌ی شیائومی می ۹، امکان زوم اپتیکال دو برابری را فراهم می‌کند.

به گفته شیائومی، سیستم فوکوس خودکار بکار رفته در گوشی، شامل ترکیبی از فوکوس خودکار لیزری، فوکوس خودکار تشخیص فاز و فوکوس خودکار تشخیص کنتراست بوده تا حتی در تاریکی تصاویری با کیفیت دقیق تبت نماید. همچنین ویدیوهای منتشر شده از این گوشی نشان می دهد شیادئومی می 9 از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه براین، نمایشگر امولد می 9 دارای رزولوشن +FullHD و روشنانی 600 نیت بوده و از سنسور اثرانگشت اولتراسونیک نوع اپتیکال برخوردار است.

همچنین از برخی قابلیت‌های جدید همچون Reading Mode 2.0 و Sunlight Mode 2.0 برای بالا رفتن میزان خوانا‌بودن در انواع شرایط نوری، پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه این دستگاه دارای قابلیتی به‌نام Game Turbo برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی است. این قابلیت به‌منظور اجرای روان‌تر بازی‌ها، عملکرد پردازنده‌ی مرکزی و پردازنده‌ی گرافیکی را بهبود می‌بخشد.

به نظر می رسد که لایه محافظ روی سطح گوشی نسل ششم گوریلا گلس خواهد بود. شیائومی می ۹ در سه رنگ بنفش کمرنگ، آبی اقیانوسی و مشکی پیانویی روانه‌ی بازار خواهد شد. در ضمن این دستگاه از یک مدل ویژه به‌نام Xiaomi Mi 9: Battle Angel نیز بهره‌مند است. پنل پشتی این مدل، کاملا شفاف است و جلوه‌ی بسیار جالبی دارد. تاکنون در مورد جزئیاتی مثل قیمت گوشی شیائومی می ۹ صحبتی به‌میان نیامده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا