آموزش

آموزش حذف دستگاه‌ iOS از سرویس Find My iPhone روی آیفون و آیپد

قابلیت Find My iPhone این امکان را به کاربر می دهد تا با متصل شدن به سرورهای iCloud اپل، بتوان موقعیت دقیق دستگاه را پیدا کرد. زمانی که نمی خواهید از این قابلیت استفاده کنید، روشی برای غیرفعال سازی دستگاه های مبتنی بر iOS روی آن را به شما آموزش خواهیم داد.

برای جداکردن دستگاه، کافیست که ابتدا روی نماد چرخ دنده کلیک کنید. اگر نمی توانید نماد تنظیمات را پیدا کنید، به سمت راست بر روی صفحه اصلی دستگاه خود بروید و سپس «تنظیمات» را در کادر جستجو در بالای صفحه تایپ کنید.

سپس بر روی باکس نام که در بالای صفحه تنظیمات قرار گرفته، ضربه بزنید و عبارت iCloud را تایپ کنید. بعد از انتخاب گزینه iCloud، برگه تنظیمات مختلف این سرویس را ارائه می دهد. به پایین صفحه اسکرول کرده تا همه اپلیکیشن های متصل شده به سرور iCloud را مشاهده کنید.

سپس به پایین صفحه اسکرول کرده و روی Find My iPhone کلیک کنید. بسته به نوع دستگاهی که استفاده می کنید، نام دقیق آن ممکن است متفاوت باشد. در مرحله بعد آیکون دایره ای شکل را به سمت غیرفعال کردن ضربه بزنید و بعد از اینکار، دستگاه از شما می خواهد تا وارد Apple ID مرتبط به دستگاه شوید. هنگامی که وارد اپل آی دی شدید روی Turn Off ضربه زده تا دستگاه شما از لیست Find My iPhone حذف شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا