شرکت ویوو ساعاتی قبل از پرچمدار جدیدش با نام V15 پرو پرده‌برداری کرد که از طراحی و ویژگی‌های قابل توجهی بهره می‌برد.

در پنل جلویی این گوشی، نمایشگر ۶.۳۹ اینچی سوپر AMOLED قرار دارد که فاقد هر نوع بریدگی است. به‌لطف بهره‌گیری از دوربین سلفی پاپ‌آپ، نسبت این نمایشگر به بدنه، ۹۱.۶۴ درصد است و از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۱۶ بهره می‌برد. برای این گوشی از نسل پنجم حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده شده و به همین خاطر سرعت و دقت بالایی دارد.

پردازنده تعبیه شده روی گوشی چندان قدرتمند نبوده و از تراشه میان رده اسنپدراگون 675 در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تشکیل شده است. البته با استفاده از کارت حافظه microSD می‌توان آن را افزایش داد.

در پنل پشتی سه دوربین قرار دارد که دوربین اصلی واجد سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی با گشودگی دیافراگم  f/1.8 و اندازه پیکسل ۰.۸ میکرون است و در محیط‌های کم‌نور، با ترکیب پیکسل‌ها می‌تواند با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی عکس‌های باکیفیتی را ثبت کند. در کنار دوربین اصلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود و در نهایت باید به دوربین سوم اشاره کنیم که از سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌برد. دوربین سلفی پاپ‌آپ این گوشی هم واجد سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است که می‌تواند عکس‌های سلفی بسیار باکیفیتی را ثبت کند.

انرژی گوشی ویوو V15 پرو از جانب یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود این گوشی از فناوری شارژ سریع Dual Engine پشتیبانی می‌کند که با بهره‌گیری از آن شارژ باتری در عرض ۱۵ دقیقه از ۰ به ۲۴ درصد می‌رسد. گوشی ویوو V15 پرو از سه شنبه ۱۵ اسفند در رنگ های مشکی، قرمز و آبی و با قیمت حدود ۴۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *