موبایل و تبلت

انتشار تصاویری رسمی از گوشی نوکیا 9 پیور ویو

شرکت HMD Global در آینده نزدیک از پرچمدار جدید خود، نوکیا 9 PureView رونمایی می کند. تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است. این دستگاه در گذشته موفق به کسب تاییدیه در ایالات متحده آمریکا و چین شده بود.

امروز رندرهای رسمی نوکیا 9 پیور ویو در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این گوشی هوشمند فاقد بریدگی صفحه نمایش است و حاشیه های زیادی در بخش بالایی و پایینی آن به چشم می خورد.

در پنل پشتی هم دوربین پنج‌گانه به همراه فلش LED توجهات را جلب می‌کند. در لبه‌ی پایینی هم اسپیکر و پورت USB-C دیده می‌شود در ضمن باید خاطرنشان کنیم نوکیا ۹ اولین گوشی HMD است که از جک هدفون بهره نمی‌برد.

این گوشی عضوی از پروژه اندروید وان محسوب می‌شود و این یعنی شاهد به‌روزرسانی سیستم‌عامل تا ۲ سال و ارائه‌ی آپدیت‌های امنیتی تا ۳ سال خواهیم بود. در این رندرها، می‌توانیم آیکون اثر انگشت را بر روی نمایشگر ببینیم و با توجه به عدم وجود حسگر اثر انگشت در پنل پشتی و گزارش‌های منتشر شده، باید بگوییم که این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.

قدرت نوکیا 9 پیور ویو را چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 6.0 اینچی، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود. شایعات به حضور یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در این گوشی هوشمند اشاره می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا