موبایل و تبلت

سری گلکسی اس 24 ویژگی های عکاسی را برای شبکه های اجتماعی فعال می کند

سامسونگ دیروز سری گلکسی اس 24 متمرکز بر هوش مصنوعی را راه اندازی کرد و بخش زیادی از ارائه توسط ویژگی های دوربین گرفته شد. بسیاری از این ویژگی‌ها اکنون به طور مستقیم از طریق برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی در دسترس هستند؛ این بدان معناست که لازم نیست با برنامه دوربین سامسونگ عکس بگیرید و سپس به اینستاگرام بروید و آن را از گالری بیرون بیاورید، فقط می‌توانید از دوربین اینستاگرام استفاده کنید.

این ویژگی ها نه تنها با اینستاگرام بلکه از طریق تیک تاک، واتس اپ و اسنپ چت هم کار کرده تا پردازش تصویر پیشرفته سری S24 را فعال کند. این کار همچنان با سری اس 22 آغاز شد، زمانی که عکاسی محاسباتی در اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی فعال شد. Super HDR جدید جزئیات بیشتری را در هایلایت ها و سایه ها به ارمغان می آورد و (به لطف چیپست های سریع جدید) پیش نمایش دقیقی را قبل از اینکه حتی کلید شاتر را فشار دهید، ارائه می دهد.

سری گلکسی اس 24 اولین گوشی هایی هستند که مجهز به عکس های HDR در اینستاگرام می باشند. Nightography و لرزشگیر تصویر الکترونیکی بهبودیافته نیز برای برنامه‌های متفرقه در دسترس هستند. به طور خاص برای اینستاگرام، می توانید از عکس های متحرک خود استوری ایجاد کنید. با این حال، برخی از ابزارهای خاص مبتنی بر هوش مصنوعی تنها از طریق برنامه دوربین اصلی (Generative Edit، Instant Slow-mo و Edit Suggestion) در دسترس خواهند بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا