نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت، نرم افزار جدید آفیس را به صورت رایگان منتشر کرد

در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، مایکروسافت از نسخه جدید اپلیکیشن آفیس برای کاربران ویندوز 10 رونمایی کرد.

اکنون، نسخه جدید اپلیکیشن جدید آفیس را به صورت رایگان برای همه کاربران ویندوز 10 منتشر کرد. این نرم افزار قرار است جایگزین نرم‌افزار «My Office» باشد و طوری طراحی شده که برای کاربران محصولات آفیس کاربردی‌تر از همیشه ظاهر گردد.

همچنین این نرم‌افزار به کاربران اجازه‌ می‌دهد تا به سرعت به اسناد اخیر خود، برنامه‌های کاربردی آفیس، خدمات و سایر موارد دیگر دسترسی داشته باشند. این نرم افزار برای استفاده کاملا رایگان است و به طور پیش‌فرض روی آپدیت‌های بعدی ویندوز 10 نصب می‌شود. همچنین برای استفاده از آن نیازی به داشتن حق اشتراک آفیس 365 نخواهید داشت.

نرم افزار My Office بسیاری از قابلیت های نرم افزار جدید را داراست، ولی بیشتر تمرکز این نرم افزار روی نسخه های تحت وب آفیس بوده که برای کاربران غیر عضو در آفیس 365 بسیار کاربردی هستند.

با این نرم افزار قادر خواهید بود تا تمامی برنامه‌های کاربردی آفیس خود را در یک مکان مشاهده و تنها با یک کلیک بین آن‌ها سوئیچ کنید. همچنین با استفاده از بخش جستجوی مایکروسافت به طور مجزا شما می‌توانید به سرعت برنامه‌های کاربردی، اسناد، افراد و سایت‌های مورد نیاز را جهت انجام کارهای خود پیدا کنید.

اپلیکیشن جدید شامل راهنمایی‌ها و ترفند‌هایی برای استفاده از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلف مایکروسافت هم هست. غول نرم‌افزاری حتی به ادمین‌های IT این امکان را داده که اپلیکیشن را به دلخواه خود شخصی‌سازی کنند. در این صورت کسب و کارها می‌توانند آن را تبدیل به برند کرده و اپلیکیشن را به سرویس‌های شخص ثالث و سرچ مایکروسافت متصل نمایند.

نرم‌افزار جدید آفیس برای همه است و مایکروسافت طی چند هفته‌ی آینده آن را منتشر خواهد کرد. اگر شما نرم‌افزار MyOffice را بر روی رایانه‌ی شخصی خود نصب کرده‌اید، به زودی به طور خودکار به نرم‌افزار جدید آفیس به‌روزرسانی خواهد شد. این نرم‌افزار با هر اشتراک آفیس 2019، آفیس 365، آفیس 2016 و آفیس آنلاین کار خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا