همانطور که می دانید، سامسونگ در سپتامبر 2009 اولین نسخه از فروشگاه اختصاصی خود را با نام Galaxy Apps منتشر کرد.

این فروشگاه با هدف ارائه و فروش آسان خدمات و اپلیکیشن‌های اختصاصی خود به خریداران برند سامسونگ این فروشگاه را ارائه شد و اکنون پس از گذشت 10 سال، این شرکت اقدام به تغییرات در ساختار برنامه پرداخته است.

اکنون نام این فروشگاه از گلکسی اپ به گلکسی استور تغییرنام پیدا کرده است. در گلکسی استور همچنان مثل قبل، می‌توانید به دانلود اپلیکیشن‌های اندروید اقدام کرده و به جدیدترین تم‌ها و نرم‌افزارهای شخصی‌سازی گوشی‌های گلکسی دسترسی داشته باشید. همچنین واچ فیس‌های ساعت‌های هوشمند سامسونگ نیز از طریق این فروشگاه قابل دریافت هستند.

علاوه بر این، سامسونگ به بازطراحی این فروشگاه پرداخته و در بازطراحی آن، زبان طراحی جدید One UI این شرکت برای محصولات نرم‌افزاری را به کار گرفته است؛ استایلی که کاربران گوشی‌های گلکسی S8، S9، نوت 8 و نوت 9 در اندروید پای با آن آشنا هستند.

رابط کاربری جدید دارای یک نوار دسترسی سریع به انتهای صفحه اضافه شده که از چهار بخش Apps، Game، My Galaxy و Watch تشکیل شده است. هم اکنون کاربران گوشی های گلکسی می توانند نسخه جدید 4.5.01.7 فروشگاه گلکسی استور را برای گوشی های مبتنی بر اندروید 9.0 پای دریافت کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *