اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام “Limits” است که به کاربران امکان می دهد حساب های خود را قفل کرده و تعاملات احتمالی را محدود کنند، درصورتی که احساس کنند مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. در معرفی این ابزار، آدام ماسری ، مدیر اینستاگرام، به فینال اخیر یورو 2020 اشاره کرد، که سه بازیکن سیاهپوست تیم ملی انگلیس را در معرض سیل آزار و اذیت قرار داد پس از اینکه انگلیس به ایتالیا باخت و این دیدار به ضربات پنالتی رفت.

در تلاش برای جلوگیری از آزار و اذیت در پلتفرم، ماسری گفت که اینستاگرام قصد دارد تلاش کند سخنان نفرت را به “حد ممکن صفر” برساند. با این حال، با دانستن اینکه ریشه کن کردن کامل انواع نژادپرستی از اپلیکیشن غیرممکن است، با این حال اینستاگرام قصد دارد ابزارهای جدیدی را به مردم ارائه دهد تا به آنها امکان دهد تا مقداری از قدرت خود را پس بگیرند.

این همان جایی است که Limits به میان می آید. موسری درباره این ویژگی گفت:

ما می دانیم که مردم گاهی اوقات در مواقع موقت دچار خطر و درد می شوند و ما باید برای محافظت، ابزاری را در اختیار آنها قرار دهیم.

پیش از انتشار گسترده، اینستاگرام در حال آزمایش Limits در کشورهای منتخب در سراسر جهان است. در همین حال، موصری قول داد که این شرکت در زمینه نحوه مقابله با نژادپرستی در اینستاگرام در ماه های آینده اشتراکات بیشتری داشته باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *