همانطور که می دانید، سامسونگ از گوشی های میان رده گلکسی A10، A30 و A50 را معرفی کرد. حال در میان رده این سری، ظاهرا گوشی های دیگر جدیدی از خانواده A نظیر گلکسی A90، A40 و A60 در راه است.

در این میان، گلکسی A60 است که اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی گوشی در رسانه فاش شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، ظاهرا این گوشی با طراحی شبیه A50 از نمایشگری 6.7 اینچی سوپر امولد با پنل Infinity-U و سنسور اثر انگشت درون نمایشگر برخوردار باشد.

همچنین به منظور کاهش هزینه، بدنه این گوشی احتمالا از جنس پلاستیک فشرده یا Glasstic ساخته شده باشد. گفته می شود که گوشی گلکسی A60 با دوربین سه گانه عرضه شود که از سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی و سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی تشکیل شده باشد. برای دوربین سلفی نیز از سنسور 32 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می توان به تراشه اسنپدراگون 675، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری One UI و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. متاسفانه هنوز مشخص نیست که سامسونگ، چه موقع تصمیم دارد از این گوشی جدید رونمایی کند. اما طبق اطلاعات به دست آمده، نشان می دهد که عرضه اولیه آن از هند آغاز خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *