موبایل و تبلت

آنر مجیک 2 3D با دوربین سه بعدی رونمایی کرد

آنر از نسخه بهبودیافته گوشی مجیک 2 رونمایی کرد. این دستگاه که با نام آنر مجیک 2 3D شناخته می شود، دارای دوربین سلفی سه گانه است.

مهم ترین قابلیت آنر مجیک 2 3D حسگر تشخیص چهره سه بعدی آن است که با شناسایی بیش از 10 هزار نقطه در صورت کاربر، هویت وی را تأیید کرده و قفل گوشی را باز می کند. این اسکنر همچنین امکان قفل کردن نرم افزارها و فایل ها را برای امنیت بیشتر فراهم کرده و در محیط های کم نور نیز کارایی خود را حفظ می کند.

آنر مجیک 2 3D به لوله های گرافینی مجهز شده تا در زمان انجام فعالیت های سنگین، شاهد کنترل دمای بهینه آن باشیم. این موضوع باعث می شود چیپست Kirin 980 مورد استفاده در این محصول در مقایسه با نمونه استاندارد، عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد. نسخه 3D مانند سلفش از طراحی کشویی بهره مند بوده و پس از باز شدن، چیدمان سه گانه دوربین های سلفی در آن نمایان می شود. این ماژول شامل دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه f/2.0 بوده که توسط دو حسگر عمق سنج همراهی می شود.

آنر مجیک 2 3D به صفحه نمایش 6.39 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5:9 مجهز شده است. نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی هوشمند به 84.8 درصد می رسد. آنر برای گوشی هوشمند جدید خود 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. سایر مشخصات این محصول تفاوتی با نسخه اصلی ندارد. این دستگاه به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید پای است. در بخش پشتی آنر مجیک 2 3D  دوربین اصلی سه گانه خودنمایی می کند که از سنسورهای 16، 16 و 24 مگاپیکسلی بهره می برد. وظیفه تامین انرژی این اسمارت فون بر عهده یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی است.

گوشی هوشمند جدید آنر با قیمت 864 دلار در کشور چین به فروش می رسد که در مقایسه با نسخه اصلی خود، قیمت بالاتری دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا