گجت و پوشیدنی

نینتندو از کیت Labo VR برای کنسول سوئیچ رونمایی کرد

نینتندو از با معرفی کیت واقعیت مجازی Labo VR برای کنسول سوئیچ به دنیای واقعیت مجازی وارد شد. این عینک واقعیت مجازی در واقع بر پایه کیت محبوب نینتندو Labo ساخته شده است و مانند عینک واقعی مجازی گوگل Cardboard از قطعات مقوایی ساخته شده است.

این کیت واقعیت مجازی بگونه ای طراحی شده که سوییچ را به یک کیت واقعیت مجازی تبدیل می‌کند. این پکیج ویژه و جذاب Nintendo Labo: VR Kit نام دارد که در دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه ابتدایی این پکیج شامل بسته نرم‌افزاری، عینک واقعیت مجازی و 5 قالب مقوایی جذاب برای این کیت می‌شود که نینتندو قیمت 80 دلاری برا برای آن در نظر گرفته است؛

البته یک نسخه ارزان‌تر 40 دلاری با اسم starter kit هم وجود دارد که شامل عینک واقعیت مجازی، بسته نرم افزاری و یک قالب مقوایی می‌شود. البته با خرید نسخه استارتر چیز زیادی را از دست نمی‌دهید و می‌توانید در صورت نیاز کیت‌های مقوایی دیگر را به شکل جداگانه تهیه کنید.

داگ بوسر مدیر بعدی نینتندو آمریکا می‌گوید هدف آن‌ها ارائه تجربه‌ای بوده که همزمان کاربر را درگیر دنیای واقعی و واقعیت مجازی کند. قرار است مدل جدید نینتندو لبو روز ۲۳ فروردین در اختیار کاربران قرار بگیرد. از زمان عرضه اولین مدل‌های نینتندو لبو تا امروز، کاربران سوئیچ آثار خلاقانه زیادی را با استفاده از این کیت‌ها ساخته‌اند.

حال نینتندو با توجه به سیاست‌های خود با هدف افزایش فروش کنسول سوئیچ، کیت واقعیت مجازی Labo را معرفی کرده است که با واکنش مثبت طرفداران این کنسول گیمینگ مواجه شده است. این کیت جذاب در تاریخ 12 آپریل برابر با 23 فروردین در آمریکای شمالی عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا