آقای Yu Chengdong مدیرعامل هواوی در با انتشار پستی در اکانت ویبو از فروش بیش از 10 میلیون گوشی خانواده میت 20 در طی مدت 5 ماه خبر داد.

از آنجایی که این گوشی‌ها همین نوامبر گذشته معرفی شدند، ظرف تنها 5 ماه توانسته‌اند به چنین آمار خیره کننده‌ای دست یابند. چنین موفقیتی را با گوشی های P20 شاهد بودیم که در طی مدت 5 ماه به 10 میلیون دستگاه رسیده است. این فروش در مقایسه با سری میت 10 که حدود 10 ماه به طول انجامید، رقم خیره کننده ای برای شرکت به حساب می آید.

در گذشته هم شاهد فروش 5 میلیون سری میت 9 در مدت 4 ماه بودیم. ماه میلادی گذشته بود که گوشی Huawei Mate 20 Pro در خلال نمایشگاه MWC معرفی شد و نماد سالانه بهترین گوشی GLOMO را کسب کرد. در هر صورت مدیر عامل هواوی وعده داده که در سال 2019 رکوردهای فعلی را بشکنند و رکوردهای تازه‌ای بر جای بگذارند.

همین چند وقت پیش بود که هواوی گوشی  Mate X را به عنوان اولین گوشی 5G و تاشو معرفی کرد که یکی دیگر از جوایز GLOMO را از آن این کمپانی کرد. همچنین هواوی اشاره کرد که فروش این خانواده همچنان با قدرت خوبی در بازارهای اروپای شرقی، خاورمیانه و دیگر بازارها ادامه دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *