شرکت موزیلا به تازگی از سرویس جدید برای انتقال و به اشتراک گذاری فایل ها به صورت امن و رمزنگاری شده با نام FireFox Send رونمایی کرده است.

این سرویس به کاربران دنیای وب اجازه می‌دهد فایل‌هایی تا حجم ۲.۵ گیگابایت را ازطریق مرورگر خود به اشتراک بگذارند. سرویس Firefox Send با استفاده از رمزگذاری سرتاسری و لینکی که به‌طور خودکار منقضی می‌شود، از فایل‌های کاربران محافظت می‌کند.

پیش از این در نسخه آزمایشی محدودیت حداکثر حجم فایل های ارسالی 1 گیگابایت بود اما اکنون در صورتی که کاربران با ساخت حساب کاربری فایرفاکس از این سرویس استفاده کنند. برای استفاده از این سرویس، شخص ارسال‌کننده فایل، به وبسایت Firefox Send مراجعه می‌کند و پس از آپلود فایل موردنظرش، تاریخ انقضایی را برای لینک دانلود فایل قرار می‌دهد. فرستنده همچنین می‌تواند قبل از ارسال فایل برایش رمز عبور قرار دهد.

طبق گفته موزیلا، این ابزار جدید می‌تواند برای انتقال فایل‌هایی مانند اطلاعات مالی، که اشتراک‌گذاری آن‌ها ممکن است کمی نگران‌کننده باشد، در سراسر وب مورد استفاده قرار گیرد. نسخه وب فایرفاکس Send، امروز با آدرس send.firefox.com راه‌اندازی شده است. این شرکت همچنین نسخه بتای اپلیکیشن اندرویدی این سرویس هم بزودی در اختیار کاربران قرار می دهد تا امکان آپلود هر نوعی فایل یا سندی را از طریق گوشی برای کاربران میسر کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *