کنسول و بازی

بخش Firestorm بازی بتلفیلد V در بزودی منتشر می شود

سرانجام شرکت الکترونیک آرتز تاریخ عرضه بخش بتل رویال Firestorm بازی Battlefield V را اعلام کرد. طبق اعلام این شرکت، طرفداران این بازی، می توانند بخش Firestorm را در تاریخ 26 مارس (5 فروردین 98) از طریق اپلیکیشن اورجین، Xbox Live یا PlayStation Network دریافت کنند.

از زمانی که EA اعلام کرد Battlefield V به ژانر محبوب بتل رویال ملحق خواهد شد، این بخش مورد انتظار بسیاری از طرفداران بوده است. سرانجام در روز جاری می‌توانیم اولین تریلر رسمی از بتل رویال این بازی به نام Firestorm را مشاهده کنیم.

این بخش درست مثل بقیه بازی‌های بتل رویال، مثل PUBG و Fortnite، بازی با سقوط آزاد بازیکنان از یک هواپیما آغاز می‌شود و سپس برای زنده ماندن و پیروزی باید به دنبال سلاح‌ها و آیتم‌های مختلف باشند. گروه چهار نفره بدشانس این ویدئو دقیقاً در کنار گروه دیگری فرود می‌آیند که بلافاصله بعد از اطلاع از حضور آنها به سمت نزدیکترین ساختمان جهت پیدا کردن سلاح برای مبارز و پناه گرفتن خیز برمی‌دارند. طی یک تنش طنزآمیز می‌بینیم که می‌توان از طریق شلیک منور درخواست بمباران توپخانه کرد. پس از آن در صحنه‌های بعدی تراکتور معروفی که پیش از این در تیزرها و تریلرها دیده بودیم را مشاهده می‌کنیم، که این بار به‌طور مشخصی می‌بینیم که قادر است یک سرنشین به عنوان راننده و یک سرنشین به عنوان اپراتور سلاحی که می‌تواند همراه خود بکشد را حمل خواهد کرد.

الکترونیک آرتز پیش از این تایید کرده بود که Firestorm تا 64 بازیکن را پشتیبانی می‌کند. برخلاف سایر بخش‌های بازی، حالت بتل رویال را DICE نساخته و وظیفه توسعه آن بر دوش Criterion، است. نام این بازی براساس آتشی انتخاب شده که در طول پیشرفت در مسابقه، به‌ تدریج در میدان نبرد بسته خواهد شد. Firestorm به عنوان بخشی از سومین فصل محتویات Battlefield V یعنی Trial by Fire عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا