شیائومی سرانجام به طور رسمی از نسل جدید گوشی گیمینگ خود تحت عنوان بلک شارک 2 با حافظه رم 12 گیگابایتی پرده برداشت.

صفحه نمایش و اسپیکرهای استریو

بلک شارک 2 دارای نماشگر 6.4 اینچی امولد ساخت سامسونگ است. به لطف بهینه سازی ها، شیائومی اکنون تاخیر ورودی به 43.5 میلی ثانیه کاهش یافته، که برای یک نمایشگر لمسی گیمینگ بسیار مناسب می باشد. پنل صفحه حساس به فشار نیز ارتقا یافته و حالا به لطف قابلیتی تخت عنوان Magic Press، کاربران می توانند در یک سمت از گوشی بیشتر فشار داده تا عمل خاصی را انجام دهد.

همچنین نمایشگر این گوشی رزولوشنی برابر 2340 در 1080 پیکسل را ارائه کرده و دارای قابلیت HDR است. همچنین این نمایشگر با اختلاف از معیار یا همان دلتا E کمتر ۱ می تواند یکی از با دقت ترین رنگ ها را منتشر کند. روشنایی ۴۳۰ نیت و حالت ویژه TV دارد.

برای اطمینان از دقیق بودن رنگ ها، چهار سنسور نور رنگ که به پردازنده تصویر اختصاص داده شده، برای کمک به نظارت بر محیط تان و تنظیم کردن صفحه طبق شرایط آن مورد استفاده قرار گرفته است. از سوی دیگر دارای نسبت ابعاد 19.5 به 9 و میزان روشنایی 430 نیت می باشد.

این گوشی به لحاظ طراحی ترکیبی از دو گوشی بلک شارک و بلک شارک هلو ساخته شده و در بدنه این دستگاه از جنس آلمینیوم و شیشه می باشد. بلک شارک 2 دارای دو بلندگو استریو در جلو است، بنابراین شما می توانید تلفن را به صورت افقی بدون مسدود کردن اسپیکر نگه دارید. همچنین سنسور اثر انگشت نیز زیر نمایشگر جای گرفته است.

 

سخت افزار

گوشی بلک شارک 2 به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 مجهز شده است و سیستم خنک کننده ویژه بلک شارک ۲ تضمین می کند که دمای چیپست ۱۴ درجه زیر آن چه که در عادی قرار می گیرد، بنشیند. چمبر بخار Liquid Cool 3.0 در این سیستم خنک کننده نقش ویژه ای دارد. علاوه بر این کسانی که خواستار دمای پایین تری هستند، یک فن اختصاصی در گوشی بکار رفته که دمای تراشه را تا 5 درجه پایین می آورد. این گوشی همچنین در چند مدل با 6/8/12 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. بلک شارک 2 با سیستم عامل اندروید 9.0 پای عرضه شده و از باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 27 واتی بهره می برد.

دوربین اصلی و سلفی

با توجه به اینکه بلک شارک 2 بیشتر روی گیمنگ متمرکز بوده، ولی شامل مجموعه ای از دوربین های مناسب نیز می باشد. دوربین اصلی دوگانه این گوشی از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی Quad Bayer با پیکسل های 0.8 میکرون و گشودگی دیافراگم f/1.75 و سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری و پیکسل های 1 میکرونی تشکیل شده است. در جلوی دستگاه نیز شاهد استفاده از یک دوربین 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و اندازه پیکسل های 0.9 میکرون هستیم.

قیمت و زمان انتشار

قیمت پایه این گوشی با 6/128 گیگابایت معادل 477 دلار است و قیمت نسخه 8/128 گیگابایت نیز به 565 دلار می‌رسد. ناگفته نماند که نسخه‌ی 8/256 و 23/256 گیگابایتی این دستگاه نیز با برچسب قیمتی 565 یا 625 دلار برای سفارش در دسترس قرار دارد. باید اشاره کنیم که در هر دو مدل ما در مورد حافظه رم LPDDR4x و ذخیره سازی UFS 2.1 صحبت می کنیم. شیائومی همچنین از لوازم جانبی این گوشی تحت عنوان GamePad 3.0 معرفی کرده که امکان تبدیل کردن گوشی به کنسولی شبیه به نینتندو سوئیچ را برای کاربر میسر می سازد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *