روز گذشته، اوپو سری Find X3 را به عنوان جدیدترین سری گوشی های هوشمند پرچمدار خود معرفی کرد. دو دستگاه موجود یعنی Find X3 و Find X3 Pro از پروتکل شارژ بی سیم 30W AirVOOC این شرکت پشتیبانی می کنند. با این حال، این شرکت بی صدا یک شارژر بی سیم AirVOOC با توان 45 وات را به بازار عرضه کرده است.

OPPO ACE2 اولین گوشی هوشمندی است که از پروتکل شارژ بی سیم AirVOOC این شرکت پشتیبانی می کند. برخلاف سری فایند ایکس 3، گوشی ACE2 می تواند با حداکثر سرعت 40 وات شارژ شود. این گوشی در آوریل سال 2020 معرفی و به طور انحصاری در چین به فروش می رسد. تاکنون فقط دو شارژر برای استفاده از این پروتکل شارژ اختصاصی وجود داشت. اولین مدل شارژر بی سیم OPPO 40W AirVOOC بوده که در کنار اوپو ACE2 ارائه شد. در حالیکه، محصول دوم شارژر بی سیم OnePlus Warp Charge 30 است.

این باعث می شود شارژر بی سیم جدید 45W AirVOOC به سومین محصول پشتیبانی کننده این پروتکل شارژ تبدیل شود. اما مشکل این است که اوپو حتی یک گوشی هوشمند سازگار با نرخ شارژ بی سیم 45 وات ندارد. این نشان می دهد که این شرکت ممکن است در آینده نزدیک گوشی جدیدی را با پشتیبانی از این استاندارد عرضه کند.

با این حال، شارژر بی سیم اوپو AirVOOC جدید می تواند تا 45 وات خروجی را پشتیبانی کند. با این حال، حداکثر سرعت فقط با دستگاه های دارای فناوری AirVOOC سازگار است. در حالی که، دستگاه های دارای پروتکل شارژ Qi فقط به 15 وات محدود می شوند. تا آنجا که به ورودی ها مربوط می شود، این شارژر می تواند با آداپتورهای 18W  20W و 65W استفاده شود. حداکثر سرعت شارژ بی سیم به آداپتور مورد استفاده بستگی دارد. همچنین، لازم به ذکر است که این محصول با آداپتور عرضه نمی شود اما با کابل USB Type-A به Type-C همراه است.

پایه شارژ به صورت عمودی است اما گوشی ها را می توان به صورت عمودی و افقی قرار داد. بعلاوه ، شارژر قادر خواهد بود گوشی ها را با حداکثر سرعت با قاب موردی که ضخامت آن کمتر از 2 میلی متر است، شارژ کند. همچنین دارای شش محافظ برای تشخیص ولتاژ، ولتاژ کم، دمای بیش از حد، جریان بیش از حد، الکترواستاتیک و تشخیص جسم خارجی است. شارژر از یک فن برای پایین نگهداشتن حرارت ها نیز بهره می برد. شارژر بی سیم OPPO 45W AirVOOC با شماره مدل OAWV02 فقط در رنگ سفید ارائه می شود و قیمت آن در چین 329 پوند (50 دلار) است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *