شرکت Rovio و Resolution Games از نسخه واقعیت مجازی سری بازی انگری بردز با عنوان Angry Birds AR: Isle of Pigs برای سیستم عامل iOS رونمایی کردند.

این نسخه از این بازی مانند همیشه با استفاده از پرنده‌های خشمگین باید مواضع دفاعی خوک‌ها را که این بار در جزیره‌ای پناه گرفته‌اند از بین ببرید و تاثیرگذاری هر پرنده با توجه به شکل آن متفاوت خواهد بود. گفته می شود که این نسخه از بازی بر روی گوشی های آیفون 6 به بالا، تمامی آیپد پرو، نسل پنجم و ششم آیپد کار خواهد کرد.

این بازی از تکنولوژی ARKit سیستم عامل iOS برای وصل کردن دنیای واقعی به واقعیت افزوده استفاده می‌کند و بنابراین شما در هر سطح صافی قادر به تجربه بازی خواهید. شما می توانید دستگاه خود به هر طرفی حرکت داده و با هدف گرفتن روی هر زاویه شخصیت های خود را پرتاپ کنید. همچنین نسخه واقعیت افزوده انگری بردز با 40 مرحله مختلف عرضه می شود.

گفتنی است که بازی Angry birds AR: Isle of Pigs به زودی به صورت رایگان روی اپ استور قرار خواهد گرفت و به نظر می‌رسد این بازی حداقل فعلا در انحصار زمانی سیستم عامل iOS قرار خواهد داشت. در ادامه سازندگان این نسخه اعلام کردند که بازی Angry Birds AR: Isle of Pigs در تاریخ 26 مارس 2019 روی پلتفرم PSVR خواهند آورد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *