اچ‌پی از جدیدترین محصول خود با عنوان Reverb VR معرفی کرده که یک هدست واقعیت مجازی ترکیبی مبتنی بر ویندوز 10 می باشد.

هدست واقعیت مجازی Reverb VR دارای دو نمایشگر با وضوح 2160 در 2160 پیکسل، ردیاب خارجی، دو کنترلر بی‌سیم، ظاهری مدرن و وزنی کمتر نسبت به سایر مدل‌های مشابه موجود است. این هدست در دو نسخه 599 و 649 دلاری راهی بازار خواهد شد که مدل پرو اینترپرایز دارای 6 متر کابل اضافی و ماسک پارچه‌ای صورت است.

هدست واقعیت ترکیبی HP علاوه بر افزایش رزولوشن، با بهره مندی از عدسی های ناکروی یکی از شفاف ترین تجربه های واقعیت مجازی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول همچنین نسبت به نسل قبلی وسعت دید بیشتری ارائه کرده (114 درجه در مقابل 105 درجه) و با برخورداری از نمایشگرهای LCD با نرخ بازنشانی تصویر 90 هرتز، تا حد زیادی از خستگی و فشار بر مغز کاربر می کاهد.

یکی از ویژگی های اصلی این هدست، وزن کم است که آن را به گجتی ایده‌آل برای استفاده طولانی مدت در جلسات تبدیل می‌کند. در سوی دیگر به لطف پشتیبانی از دوربین‌های خارجی، هدست واقعیت مجازی Reverb VR می‌تواند تصویر دنیای واقعی را هم به تصویر خروجی اضافه کند و به نوعی به یک هدست واقعیت افزوده تبدیل شود. نکته جالب توجه، استفاده HP از یک برند جدید برای هدست های واقعیت ترکیبی خود بوده که به احتمال زیاد، به منظور ایجاد تمایز بین محصول مخصوص گیمینگ با هدست های حرفه ای تجاری است تا از این طریق، شرکت ها و سازمان ها را راحت تر به خرید گروه دوم ترغیب کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *