موبایل و تبلت

ویوو X27 با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی معرفی شد

ویوو از گوشی هوشمند X27 رونمایی کرده که نسخه بهبودیافته گوشی V15 Pro می باشد.

این گوشی از نمایشگری بدون ناچ با اندازه 6.39 اینچی سوپر امولد و رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل بهره گرفته و دارای سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر است. نکته قابل توجه در این گوشی، دوربین کشویی آن بوده که سنسوری 16 مگاپیکسلی دارد و در مقایسه با سنسور 32 مگاپیکسلی V15 Pro یک پله پایین‌تر است. ویوو در توصیف عملکرد این مدول متحرک اعلام کرده که زمان لازم برای راه‌اندازی و بالا آمدن مدول پاپ‌آپ تنها 0.68 ثانیه است.

در پشت شاهد بکارگیری از دوربین سه گانه رو به رو هستیم، سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی Quad Bayer بوده و سنسور دوم 13 مگاپیکسلی اولترواید دارای زاویه دید 120 درجه است. و در نهایت سنسور سوم هم که از نوع عمق میدان است رزولوشن 5 مگاپیکسلی دارد. در مورد ویژگی‌های نر‌م‌افزاری این دوربین نیز باید بگوییم که حالت خاص عکسبرداری در شب برای آن ارائه شده که می‌تواند 12 تا 16 تصویر از یک سوژه در محیط بگیرد تا با ترکیب آنها به بهترین حالت با کمترین نویز برسد.

قدرت پردازشی ویوو X27 از پردازنده اسنپدراگون 710 کوالکام تامین شده و در کنار آن 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. همچنین این گوشی با سیستم عامل اندروید 9.0 پای به همراه رابط کاربری Funtouch OS 9 عرضه می شود. یکی از ویژگی های این گوشی استفاده از سیستم خنک کننده داخلی لوله‌های بخار مایع ویژه است که در گوشی‌های میان‌رده رو به بالا کمتر شاهد آنها بوده‌ایم.

برای تامین انرژی دستگاه، ویوو از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که امکان شارژ کردن سریع 18 واتی را فراهم کرده است.  شرکت ویو برای این گوشی قیمت 3600 یوآن چین معادل 535 دلار و 470 یورو را در نظر گرفته است که البته بیشتر از محدوده قیمتی 360 یورویی گوشی V15 Pro است. البته همانطور که گفتیم این دو گوشی برای عرضه در دو نقطه مختلف هستند و شرکت سازنده قصد ندارد تا آنها را همراه با هم در یک کشور تولید کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا