شرکت زوتاک از نسل جدید کامپیوتر گیمینگ خود با عنوان MEK Mini با طراحی جدید پرده برداشت.

این محصول در کیس های 9.18 لیتری طراحی شده و برای ظاهر جذاب آن از فناوری با عنوان SPECTRA 2.0 استفاده شده است. ابعاد این کامپیوتر کامپکت برابر 260.8 در 136 در 258.8 میلیمتر است. این محصول طوری طراحی شده که امکان جابه‌جایی راحت آن را برای کاربر میسر کرده و به کاربر اجازه می دهد تا در محیط های مختلف نظیر مسابقات e-sport، محل کار و یا خانه حمل کند.

کامپیوتر MEK Mini از پردازنده های شش هسته ای Core i7 اینتل پشتیبانی می کند. همچنین تا 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 در دو اسلات داخلی مادربرد نصب شده است. علاوه بر این، امکان نصب حداکثر 2 ترابایت هارد به همراه یک ماژول SSD 240GB NVMe M.2 روی ماردبرد این کامپیوتر فراهم شده است. در بخش شبکه ارتباطی، کنترلر های Killer Gigabit Ethernet و Killer Wireless را با تمامی ویژگی های هوشمند ترافیک شاهد هستیم.

در بخش پردازش های گرافیکی، زوتاک از کارت گرافیک اختصاصی ZOTAC GAMING GeForce RTX 2070 استفاده کرده که با معماری تورینگ انویدیا ساخته شده است. به طوریکه که این کارت گرافیک با 8 گیگابایت حافظه GDDR6 و پلتفرم RTX مجهز شده است. در نمای جلوی کیس، 13 حالت روشنایی را در اختیار دارید و همچنین با نرم افزار اختصاصی، می توانید سلیقه خود را هر چه بیشتر در کیس شخصی سازی نمایید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *