نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن واتس‌اپ بیزینس بزودی به iOS می آید

همانطور که می دانید، واتس‌اپ در سپتامبر 2017 از نسخه ای برای کسب و کار های کوچک با عنوان واتس اپ بیزینس عرضه کرد که تاکنون برای گوشی های اندروید در دسترس بود. اما در حال حاضر به نظر می رسد که واتس اپ نسخه iOS آن را در برخی از کشورها منتشر کرده است.

قبلا یک نسخه بتای از واتس اپ بیزینس برای گوشی های iOS آزمایش شده و خبرها حاکی از آن است که نسخه پایدار و نهایی این اپلیکیشن هم اکنون در اپل استور موجود است. واتس اپ هنوز به طور رسمی از عرضه نسخه بیزینس برای iOS خبری منتشر نکرده، اما WABetaInfo گزارش داده که برنامه در کشور مکزیک در دسترس است. کاربران کشورهای برزیل، آرژانتین و فرانسه از در دسترس بودن این نسخه برای iOS را تایید کردند.

برخلاف، واتس اپ مسنجر، نسخه بیزینس یک اپلیکیشن مستقل با هدف کسب و کار های کوچک طراحی شده است. واتس اپ بیزینس قابلیت پاسخ های فوری دارد که به شما امکان ذخیره پیامهایی که مرتب استفاده می کنید را می دهد تا بتوانید در کمترین مدت به سوالات مشتریان خود پاسخ دهید.

همچنین یک پیام اتوماتیک تنظیم کنید تا مشتریان شما بدانند چه هنگام منتظر پیام از شما باشند. همچنین می توانید یک پیام آغازین برای معرفی خدمات خود ایجاد نمایید. کسب و کارها می توانند اطلاعات مهمی از جمله ایمیل، آدرس فروشگاه یا وب سایت ها را به پروفایل خود اضافه کنند تا کاربران راحت تر بتوانند با آن ها ارتباط برقرار نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا