نرم افزار و اینترنت

مرورگر مایکروسافت اج کرومیوم بزودی عرضه می شود

مایکروسافت به تازگی اطلاعاتی تازه در رابطه با نسخه کرومیوم مرورگر مایکروسافت اج را منتشر کرده است. این نسخه با قدرت‌گیری از موتور مرورگر گوگل در آینده‌ای نزدیک رسما عرضه می‌شود.

لینک دانلود این مرورگر نیز در تالارهای گفتگوی مشهور بین کاربران دست به دست می‌چرخد. این نسخه‌ به بیرون درز کرده به نظر می‌رسد یک نسخه‌ی کپی شده از پیش‌نمایش عمومی است که احتمالا مایکروسافت در آینده‌ای نزدیک آن را عرضه خواهد کرد.

نسخه کرومیوم برخی از قابلیت های کلیدی نظیر همگام سازی علاقه مندی ها، پشتیبانی از افزونه های کروم و برخی از ویژگی های سفارشی را به همراه دارد. پیش از این سایت TheVerge نگاه اولیه‌ای را به این مرورگر کرومیوم انداخته است و ادعا می‌کند عمکرد بسیار خوبی را با ویندوز 10 مایکروسافت خواهد داشت.

بررسی‌های اولیه صورت گرفته بر روی نسخه قدرت گرفته از کرومیوم مرورگر Edge نشان می‌دهد که مایکروسافت از زبان طراحی جدید در این نرم افزار استفاده کرده است. البته برخی ویژگی‌های اولیه اج مانند سازگاری با قلم استایلوس و تم تیره هنوز به نسخه جدید افزوده نشده است. مایکروسافت همچنین مشغول کار روی یک نسخه‌ی مرورگر اج برای مک است٬ اما مشخص نیست آیا این نسخه‌ی جدید همراه با به‌روزرسانی ویندوز عرضه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا