موبایل و تبلت

گلکسی A70 با دوربین سه گانه 32 مگاپیکسلی رونمایی شد

پس از شایعات، سامسونگ سرانجام از گوشی میان رده گلکسی A70 به طور رسمی پرده برداشت. این شرکت اولین صفحه سینماتیک سری A را به نمایش گذاشت. گلکسی A70 دارای نمایشگری 6.7 اینچی سوپر امولد با پنل Infinity-U و رزولوشن تصویر 2400 در 1080 پیکسل بوده و نسبت ابعاد تصویر 20 به 9 است. در بردیگی دایره ای شکل بالای نمایشگر یک دوربین 32 مگاپیکسلی قرار دارد.

در پشت دستگاه دوربین سه گانه قرار گرفته که سنسور اصلی 32 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.7 بوده و دو سنسور دیگر شامل سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 123 درجه ای و سنسور سوم 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق می باشد. این گوشی به مانند گلکسی A50 از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. همچنین قابلیت تشخیص چهره هم روی گوشی در نظر گرفته شده است.

برای تامین انرژی دستگاه از باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 24 واتی استفاده شده که اولین دستگاه سامسونگ بجز گلکسی S10 5G، که فناوری شارژ سریع بالاتر از 18 وات بهره می برد. علاوه بر این، گلکسی A70 به پردازنده هشت هسته ای نامشخص (2 هسته با فرکانس 2.0 گیگاهرتز + 6 هسته با فرکانس 1.7 گیگاهرتز) تجهیز شده و در کنار آن 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. البته امکان افزایش حافظه از طریق کارت میکرو اس دی برای کاربران فراهم شده است.

به هر حال، نمایشگر 6.7 اینچی این گوشی ممکن کمی بزرگ به نظر آید ولی از ضخامت 76.7 اینچی بهره گرفته که شاید این گوشی با گلکسی نوت 9 قابل مقایسه باشد. گفتنی است که گلکسی A70 با سیستم عامل اندروید پای و رابط کاربری One UI عرضه می شود. باید اشاره کنیم که این گوشی با طراحی 3D Glasstic سایر گوشی های سری A ساخته شده و در چهار رنگ مرجان، آبی، مشکی و سفید عرضه می شود. همچنین قیمت این گوشی اعلام نشده ولی سامسونگ اعلام کرده که از تاریخ 10 آوریل در دسترس قرار می گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا