گجت و پوشیدنی

رونمایی هواوی از دو ساعت هوشمند واچ GT Active و GT Elegant

هواوی از دو ساعت هوشمند جدید خود تحت عناوین واچ GT Active و GT Elegant پرده برداشت. این دو محصول جدید در مقایسه با مدل‌های قبلی Watch GT طراحی نسبتا متفاوتی دارند. Watch GT Active مبتنی بر همان زبان طراحی ساخته شده و صرفا تغییراتی در بدنه و رنگ بندهای آن اعمال گشته، اما هنوز عمر باتری ۲ هفته‌ای خود را حفظ کرده است.

این دو ساعت هوشمند در ۲ اندازه ۴۶ میلی متری و ۴۲ میلی متری در دسترس خواهند بود. به طور کلی و جدا از بحث طراحی، این دو ساعت جدید شباهت زیادی به نسل پیش ساعت‌های هوشمند هواوی دارند. به این معنا که هنوز هم باید منتظر عمر باتری فوق العاده بالا و صفحه نمایش‌های اولد ۱.۳۹ اینچی باشیم.

هوآوی می‌گوید Watch GT Active دارای قابلیت مشاهده ضربان قلب است و اگر در هفته ۹۰ دقیقه در هنگام ورزش از آن استفاده کنید می‌تواند تا ۲ هفته دوام بیاورد. علاوه بر این، حالت جدیدی به این ساعت اضافه شده که به زودی به همه مدل‌های Watch GT اضافه می‌شود و امکان ردیابی مسابقات ورزش‌های سه‌گانه را برای کاربران فراهم می‌کند.

هواوی GT Active و GT Elegant از همان قابلیت‌هایی پشتیبانی می‌کنند که پیش از این هم انتظارشان را داشتیم . برای مثال این ساعت‌ها از اتصال بلوتوث، جی‌پی‌اس، ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی و ۱۶ مگابایت رم بهره می‌برند. Watch GT Active به قیمت ۲۴۹ دلار و Watch GT Elegant به قیمت ۲۲۹ دلار وارد بازار خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا