گجت و پوشیدنی

معرفی هدفون Soundcore Space One با قابلیت ANC و قیمت پایین

انکر از هدفون جدیدی به نام Soundcore Space One رونمایی کرد. این هدفون جدید مقرون به صرفه با قابلیت حذف نویز فعال، طراحی بهینه شده و عمر باتری طولانی مدت همراه است.

به گفته سازنده، در مقایسه با هدفون Space Q45 سال گذشته، Space One ویژگی‌های ارتقا یافته را با برچسب قیمت کمتر ارائه می‌کند. در مورد صدا، هدفون Space One صدای LDAC و Hi-Res را در حالت های سیمی و بی سیم در اختیار قرار می دهد. انکر می گوید که سیستم حذف نویز ارتقا یافته هدفون Space One هم تجربه گوش دادن و هم صحبت کردن را بهبود می بخشد.

با کاهش نویز خارجی فرکانس متوسط و بالا، کاربران باید کیفیت تماس و صدا بهبودیافته را تجربه کنند. فناوری بهبود یافته در هدفون Space One می تواند صداها را برای کاهش اختلالات شناسایی کند. علاوه بر این، انکر می‌گوید که Space One می‌تواند صداهای خارج از گوش را شناسایی و کاهش دهد.

برای این هدفون 100 دلاری، گفته می‌شود باتری آن تا 40 ساعت با ANC روشن و 55 ساعت با ANC خاموش دوام می آورد. کاربران می توانند انتظار داشته باشند که پس از شارژ کردن هدفون به مدت پنج دقیقه، پنج ساعت زمان گوش دادن غیر ANC دریافت کنند. تغییرات جزئی طراحی در هدفون Space One را می‌توان روی هدبند قابل تنظیم یافت. ضمیمه ای که گوشواره ها را به هدبند Space One متصل می کند کمی ضخیم تر از Space Q45 است و طراحی آینده نگرانه و مدرن تری را با روندهای فعلی صنعت ارائه می دهد.

منبع
zdnet
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا