لپ تاپ

مایکروسافت مدل جدید سرفیس بوک 2 را رونمایی کرد

مایکروسافت در سکوت خبری نسخه جدیدی از لپ تاپ سرفیس بوک 2 را عرضه کرد. این نسخه از لپ تاپ دارای پردازنده نسل هشتمی Core i5 اینتل است. به این ترتیب مدل قبلی با پردازنده دو هسته ای نسل هفتمی که 1299 دلار قیمت داشت، مدل جدید با پردازنده چهارهسته ای و قیمت 1499 دلاری به کاربران ارائه می شود که پردازنده چهارهسته ای i5-8350U اینتل خواهد بود که می‌تواند تا ماکزیمم سرعت 3.6 گیگاهرتز پردازش داشته باشد.

همچنین این نسخه از لپ تاپ دارای صفحه نمایش 13.5 اینچی با رزولوشن 3240×2160 پیکسل و نسبت ابعاد 3:2 همراه با 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم LPDDR3 خواهد بود. به عبارت دیگر پردازنده این لپ‌تاپ تنها جنبه ارتقأ یافته آن به حساب می‌آید که البته انتظار می‌رود تغییرات اساسی در عملکرد آن ایجاد کند. یک نمونه از این تغییرات چشمگیر در عملکرد را زمانی شاهد بودیم که مایکروسافت در مدل سرفیس پرو 6 پردازنده چهار هسته‌ای را جایگزین چیپ‌های دو هسته‌ای کرد که در مدل‌های قدیمی‌تر استفاده می‌شد.

با این وجود مایکروسافت همچنان قصد دارد تا رویداد سرفیس را در تاریخ 17 اپریل (28 فرودین) در شهر نیویورک برگزار کند. انتظار می‌رود که در این مراسم اطلاعات جدیدی در خصوص قیمت و زمان عرضه Surface Hub 2 منتشر شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا