لپ تاپ

احتمال معرفی اپل مک بوک ایر بازطراحی شده در WWDC 2022

براساس شایعات، اپل در حال کار بر روی یک لپ‌تاپ جدید مک بوک ایر با طراحی مجدد است که انتظار می‌رود از تراشه Apple Silicon M2 استفاده کند و چندین تغییر عمده در طراحی آن ایجاد کند. اکنون، گزارش جدیدی از مارک گورمن از خبرنامه بلومبرگ Power On منتشر شده که ادعا می‌کند اپل می‌تواند رسما از مک بوک ایر بازطراحی شده در WWDC 2022 رونمایی کند.

اپل برگزاری رویداد WWDC 2022 را از تاریخ 6 تا 10 ژوئن 2022 برنامه ریزی کرده و اگر این شرکت اعلامیه های سخت افزاری را ارائه دهد، مک بوک ایر نیز بخشی از آن خواهد بود. اخیرا، تحلیلگر مینگ چی کو گفته بود که مک بوک ایر 2022 دارای طراحی فرم فاکتور جدید و گزینه های رنگ بیشتری خواهد بود. او همچنین گفت که این گوشی دارای طراحی مخروطی نخواهد بود، اما می‌توان آن را با طراحی شبیه به مک بوک پرو عرضه کرد.

همچنین انتظار می‌رود این لپ‌تاپ نازک‌تر و سبک‌تر باشد و حتی ممکن است در رنگ‌های مشابه آی مک 24 اینچی که در رنگ‌های آبی، سبز، صورتی، نقره‌ای، زرد، نارنجی و بنفش موجود است، عرضه شود. حتی شایعه شده است که صفحه‌کلید سفید مایل به سفید و صفحه‌کلید سفید همسان ارائه می‌کند که یک تغییر بزرگ از کیبوردهای مشکی معمولی آن است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا