موبایل و تبلت

گوشی‌های سری J سامسونگ رسماً به تاریخ پیوست

سامسونگ به صورت رسمی خبر از عدم تولید گوشی های سری گلکسی J داد. این محصولات با گوشی های سری گلکسی A جایگزین می شوند.

اگر منتظر بودید تا سامسونگ در سال جاری به رونمایی مدل جدید گوشی‌های سری گلکسی جِی بپردازد، احتمالا با خواندن تیتر این خبر ناامید شده‌اید. این شرکت، به‌صورت رسمی از پایان کار این سری گوشی‌ها و جایگزینی آن‌ها با سری گلکسی A خبر داده است. این یعنی سامسونگ همچنان به تولید گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه ادامه خواهد داد، اما این گوشی‌ها دیگر تحت‌نام گلکسی جی عرضه نخواهند شد.

کانال یوتیوب سامسونگ مالزی، چند روز پیش ویدیوی جدیدی را روی خروجی خود قرار داد و به‌وضوح اعلام کرد که گوشی‌های سری گلکسی J از این پس با گوشی‌های گلکسی A جایگزین خواهند شد. از آنجایی که سامسونگ در سال جاری میلادی تنها گوشی‌های سری گلکسی A و گلکسی M را به‌عنوان گوشی‌هایی مقرون‌به‌صرفه روانه‌ی بازار کرده، پیش‌بینی پایان کار سری گلکسی J چندان هم سخت نبود.

نقطه قوت گوشی‌های Galaxy J، بهره‌مندی از قیمت مقرون‌به‌صرفه است که با توجه به همین موضوع در بسیاری از بازارهای نوظهور همچون بازار هند توانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند. البته به نظر می‌رسد سامسونگ با توجه به نیاز بازار سیستم بازاریابی جدیدی را برنامه‌ریزی کرده است؛ بدین ترتیب که در عوض توقف تولید گوشی‌های Galaxy J، این سری را با سری Galaxy A ترکیب کرده و مدل‌های مقرون‌به‌صرفه نیز در خانواده Galaxy A جای خواهند داشت.

اگرچه که تا اینجای کار گلکسی A10، گلکسی A20، گلکسی A30، گلکسی A40، گلکسی A50 و گلکسی A70 معرفی شده‌اند، کاربران در انتظار گلکسی A80 (که پیش‌تر در خبرها گلکسی A90) اعلام شده بود، هستند. انتظار می‌رود این گوشی دارای مکانیزمی کشویی برای دوربین‌ها باشد. سامسونگ فردا رویدادی را تحت عنوان “A Galaxy event” برگزار خواهد کرد که انتظار می‌رود توضیحات بیشتری درخصوص این گوشی اعلام شود، البته احتمال معرفی این محصول نیز بسیار بالا است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا